EAS lükkas edasi algselt detsembrisse planeeritud kampaania “Kingi aega”
Riik loobus kampaaniast ja jättis matkakorraldajad hätta, kirjutab ERR. EAS-i kampaania, mis pidi inimesi jõulude eel inspireerima kodumaiseid looduselamusi ja kinkekaarte kinkima, otsustati viiruse tõttu edasi lükata. Matkakorraldajad edasilükkamist ei mõista ja loodavad, et otsustatakse siiski ümber.
EAS-i suvine kampaania “Armasta Eestit” oli edukas ja teavitas inimesi sellest, mida üldse kodumaal teha saab. “Kingi aega” kampaania loodab EAS siiski korraldada, aga siis, kui viiruse olukord paranenud on.
“EASi turismiarenduskeskus otsib kriisi ajal kõiki võimalusi, et Eesti turismisektorit aidata. Sh oleme teinud erinevaid kampaaniaid, millest tõepoolest on ka töös siseturismi kampaania “Kingi aega”, millega plaanisime raskel ajal anda inspiratsiooni inimestel asjade asemel kinkida lähedastele ühiselt kvaliteetselt veedetud aega ning kingitus ellu viia kui viirus seda lubab. Kuna aga võrreldes kampaania planeerimise ajaga on viiruse olukord märgatavalt halvenenud, viiruse levik lööb rekordeid ning mitmete prognooside kohaselt võib koroonalaine tipp jääda just jõulude aega, võib praegu kampaania sõnum mõjuda vastupidiselt Terviseameti ja Vabariigi Valitsuse soovitustele. Sellest lähtuvalt otsustati kampaania edasi lükata. Loodame kampaania lansseerida niipea, kui viiruse levik seda võimaldab,” vastas EAS-i turismiarenduskeskuse direktor Liina Maria Lepik Turundajate Liidu küsimusele kampaania edasilükkamise põhjuste kohta.
Vaata videot ja loe ERR-i artiklit: Riik loobus kampaaniast ja jättis matkakorraldajad hätta
Silja Oja, TULI
EAS ja ERR on Turundajate Liidu (TULI) liikmed.