Uudised

INTERVJUU | Kommunikatsioonijuht ja lektor Mart Soonik: alati on ühiskonnas mingisugust ebaselgust natuke rohkem kui selgust
Mart Soonik on suure kogemusega kommunikatsioonijuht, kes tegutseb praegu nii ettevõtjana kui ka avalike suhete lektorina Tallinna Ülikoolis. Intervjuus TULI-le räägib ta poliitilisest lahmimisest, suhtekorralduse olulisusest, üliõpilastest ning sektori tulevikust.

ÜLLATAVAD TULEMUSED | JCDecaux uuris, kuidas tajuvad mitte-eestlased kakskeelseid reklaame
Kas vene keelt rääkivale inimesele on tarvis meisterdada kahekeelne reklaam või piisab ka eesti keelest? Vastuse sellele küsimusele leiab JCDecaux värskest uuringust, mis võttis eesmärgiks selgitada välja, kuidas mitte-eestlased ühe- ja kakskeelseid reklaame tajuvad.

Tutvume TULImusta žüriiga: eriti tähtsaks muutub efektiivsus siis, kui majanduskasv aeglustub ja tulevik on ebakindel
“Fantastiline võimalus”, “hädavajalik” – TULImusta žürii on konkursi osas igatahes positiivselt meelestatud. Aga kes žüriisse kuuluvad? Tutvustame liikmeid ning laseme neil kõigil vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad.

Amber Prize’i asutaja kutsub kõiki üritusturundajaid konkursil osalema: selles maailmas tagasihoidlikkuse eest lisapunkte ei saa
“Füüsilised sündmused ei kao, vaid muutuvad. Ja muutused tulevad meie ideedest,” ütleb intervjuus Mary Kirillova, kes korraldab üritusturunduse konkurssi Amber Prize.

TULIUUS LIIGE | häk agentuuri juht Einar Tiimla: kui klient midagi soovib, siis see ei pruugi olla see, mida ta tegelikult vajab
TULI pardale on tulnud full-stack turundusagentuur häk, kes on turundusmaailmas askeldanud enam kui neli aastat ning kelle ambitsioonidel ei ole piire. Agentuuri tegevjuht Einar Tiimla avab häki tagamaid ning selgitab tänu millele on nad teinud kiire edasimineku.

Avameelne vestlus turundustudengitega praktikatest, valdkonna raskustest ning oma koha leidmisest
Kohtusime Tallinna Ülikooli reklaami ja suhtekorralduse eriala tudengitega – Siim Kokkota, Mari Hairki, Joonas Liivranna, Birgit Maraniku ja Lisa Marie Klandorfiga ning vestlesime turunduse olulisusest ja vaimsest tervisest. Sealhulgas uurisime tudengitelt, miks turundus noortele niivõrd atraktiivne on. Ja kas ikka on?

Mai-Liis Sipria ja Laura Korjus liitusid Optimist Publicuga
Optimist Public tugevdas oma PR meeskonda kahe kogenud valdkonna eksperdiga. Agentuuriga liitusid Mai-Liis Sipria, kes töötas varem Kaubamaja AS-i turundus- ja kommunikatsioonijuhina, ja Laura Korjus, kes liitus agentuuriga AS-i Tallinna Vesi kommunikatsioonijuhi kohalt.

INTERVJUU | Ülemiste City linnakut arendava Mainor AS-i turundus- ja kommunikatsioonijuhina alustas Liivika Lapp
Pikalt meediaagentuuris MediaCom ning Baltika Grupis töötanud Liivika Lapp on alates septembrist Mainor Grupi turundus- ja kommunikatsioonijuht. Millised on Liivika plaanid seoses Ülemiste City brändi uuendustega, turundusvõrgustikuga ning rahvusvahelise haarde kasvatamisega?

TULIUUS LIIGE | Powerful Marketersi juht Mari-Liis Vaher: ületöötamine on sõltuvus
Sul on kogu aeg liiga palju tööd? Rassid hommikust õhtuni ja ülesannete hunnik ei kipu kuidagi vähenema? Siis sul tasub lugeda intervjuud TULI värske liikme Powerful Marketersi juhi Mari-Liis Vaheriga.

La Ecwadori uued loovtalendid tahavad raputada Eesti reklaamimaastikku
Tänavu oma 25. juubelit tähistav agentuur La Ecwador on viimase aastaga jõudsalt laienenud. Värskete liikmetena on lisandunud Loomeväljale kolm kogenud tegijat, keda ühendab üks ja sama – soov raputada Eesti reklaamimaastikku. Saame nendega tuttavaks.

Täna on viimane võimalus esitada töid Selge sõnumi konkursile
Juba kaheksandat korda kutsub Eesti Keele Instituut (EKI) üles märkama ja tunnustama neid ettevõtteid ja organisatsioone, kes väärtustavad ilusat eesti keelt ning kelle ühiskondlikud sõnumid on selged ja arusaadavad. Tööde esitamise tähtaeg on täna, 7. oktoobril.

Aasta digiagentuur Tank: tangoks on vaja kaht osapoolt!
Veidi vähem kui viis kuud on möödas sellest pidulikust hetkest, mil Tank krooniti Kuldmunal aasta digiagentuuriks. Käisime külas, et uurida, mis imeputru nad söövad, et neil nii hästi läheb.