15.12.2023

TÄHTAEG TÄNA | Kuldmuna otsib taas teemat!

Kolmandat korda järjest saab igaüks osaleda Kuldmuna teema loovkonkursil. Otsime taas valdkonna tippsündmusele teemat ehk visuaalset identiteeti ja kontseptsiooni. Ideid saab saata 15. detsembrini.

Hetk tänavusest Kuldmunast. Foto: Harry Tiits

Loovusfestival Kuldmuna jagab igal aastal kuld-, hõbe- ja pronksmune agentuuridele ja nende klientidele, kes on silma paistnud põnevate ja tunnustust väärivate reklaamide, disainilahenduste, kampaaniate, ürituste ja muude loovlahendustega.

Loovusfestival on toonud kokku turundusinimesi ja aidanud juba 26 aastat järjest defineerida meie turundussektori fookuspunkte.

Mida sinult ootame?

Kuldmuna 2024 visuaalset ja sisulist kampaaniaideed.

Kuldmuna on loovgurmaanide kokkusaamine. Kord aastas üheks õhtuks püstitatud pop-up. Ideede restoran. Serveeritud on sajad road, mis ülistavad brände ja tähistavad kliendi, agentuuri ning loovuse sünergiat. Siin küpseb midagi erilist. Midagi meeldejäävat. Midagi, mida tähistada. Midagi, mis toidab hinge, aga suurendab loomisnälga.

Loovidee on aluseks kogu konkursi kommunikatsioonile.

Mida on vaja esitada?

  • Kuldmuna 2024 kandev idee;
  • Kampaania peasõnum;
  • Kampaania peavisuaali kavand;
  • Näidata sõnumi ja visuaali sobivust nii konkurssi kui ka auhinnapeo kommunikeerimiseks;
  • Erilahendused kommunikatsiooni elavdamiseks on tervitatud, kuid peamiselt hinnatakse kampaania toimivust traditsioonilistes meediumites.

Väljundid

  • Turundajateliit.ee portaal;
  • Kuldmuna.ee koduleht;
  • FB, IG sotsiaalmeedia kanalid;
  • Defol.io platvorm;
  • Koostööd erinevate väljaannetega;
  • Välireklaam;
  • Kuldmuna peo visuaalne identiteet.

Hindamine

Hindajaks on TULI juhatus ja TULI tegevtiim. Hindame idee sobivust Kuldmuna 2024 sündmusele – loovust, aktuaalsust ning asjakohasust valdkonna silmis. TOP 3 tööd saavad kingituseks 2 piletit Kuldmunale ning 2 TULIuut pusa.

Kas ma veel midagi saan?

Lisaks aule, kuulsusele, piletitele ja pusadele saab loovidee konkursi võitja tehtud töö* eest kompensatsiooniks 2300 eurot.

*Teostatud peavisuaal, sotsiaalmeedia bännerid/reklaamide põhjad, veebibännerid defol.io ning tuli.ee lehele (3-5 tk), välimeedia reklaam ja loovidee kirjeldus Kuldmuna peo korraldajatele.

ESITA OMA IDEE

TÄHTAEG: 15. detsember 2023

Küsimuste korral aitab TULI tegevjuht (58391033)

Lae alla TULI logo Lae alla Kuldmuna logo

Meenutuseks varasemate aastate teemad

2023 – 25 aastat KOOREKIHTE

2022 – Loov is in the air

2021 – Käsitööfestival

2020 – Loovus liidab

2019 – Tehke ruumi

2018 – Näita oma sisu

2016 – Kas said pihta?

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt