Uudised

GALERII | Parimad on teada! Vaata, kes võidutsesid TULImusta konkursil
Neljapäeval selgusid esmakordselt toimunud tulemuskonkursi TULImust parimad tööd. Kokku jagati Erinevate Tubade Klubis toimunud auhinnatseremoonial välja 13 autasu, nende hulgas ka üks Grand Prix.

Neli nippi, kuidas päriselt persoonibrändi ehitada
Persoonibränd pole midagi sellist, mida kunstlikult luua ja kultiveerida. Persoonibrändi puhul töötab üksnes autentsus. Kes oled sa inimesena? Kes oled sa juhina? Millised on sinu väärtused? Mida on sul oma jälgijaskonnale öelda?

VÄLJAMÜÜDUD! Making Sense’i konverentsi piletid on otsas, tutvu neljapäevase kavaga
Making Sense konverents ongi kohe käes. Kolmandal novembril saavad Erinevate Tubade Klubis kokku turundustegijad Eestist ja Euroopast. Tuletame veel kord meelde efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskenduva konverentsi ajakava.

Vaata, kes võivad võita! Esimese TULImusta konkursi finalistid on teada, auhindamine toimub 03.11 kell 16.15
Neljapäeval jagatakse Erinevate Tubade Klubis välja esmakordselt toimuva tulemuskonkursi TULImust autasud. Millistel töödel on lootust võita? Žürii valis saabunud projektide seast välja finalistid.

TULI TASKUHÄÄLING I Kristjan Seema: meie DNA on olla inimeste jaoks olemas üle Eesti
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema räägib meie järjekordses taskuhäälingus järgmise aasta turunduseelarvest, uuest turunduskontseptsioonist, olulistest roheteemadest ettevõtluses ning annab välja n-ö Kristjan Seema Grand Prix silmapaistvaima turunduslahenduse eest.

TULI TASKUHÄÄLING I Margit Kotkas: „Lihtne ja inimlik – nii me disainime oma teenuseid, nii me teeme oma kampaaniaid.“
LHV turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juht Margit Kotkas räägib TULI taskuhäälingus tulemuslikust majasisesest turundus- ja kommunikatsioonitegevusest, väärtustest, uue perioodi turunduseelarvest, kriiside mõjust, kampaaniast „Tommy Cash on pangas“. Sealhulgas jagab soovitusi tulevastele praktikantidele ja turundusõpilastele.

TULI 100. LIIGE | Luminori turundus- ja brändijuht Silja Aav: suurettevõtetes on alati turundusosakonnad, aga võib-olla see on probleem
“Ma ei lähe enam kunagi suurettevõttesse, turundusse ega retail’i,” ütles naerupahvaka saatel praegune Luminori Baltikumi turundus- ja brändijuht Silja Aav, kui teda esmakordselt Luminori tööle kutsuti. “Nüüd istun siin ja söön kõiki oma sõnu!”

Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 otsib kommunikatsiooni ja turunduse talente
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 otsib talente, kes aitavad ellu viia Eesti 2024. aasta tippsündmust. Sihtasutus laieneb 12 särava tegija võrra, kellest enamus värvatakse turundus- ja kommunikatsioonitiimi.