Uudised

Kuldmuna afterparty piletid on nüüd müügil! Esinevad NOËP ja Nancy
Reedel koguneb Estoniasse Eesti reklaamimaailma koorekiht. Üheskoos tähistatakse legendaarse loovuskonkursi Kuldmuna 25. sünnipäeva. Kui auhinnad jagatud, kooritakse lahti meeleolukas järelpidu.

Kuldmuna peo meenutused: pääsu prallele tõi Rimi tagant leitud prügi
Mhm, nagu pealkiri viitabki, siis Kuldmunal ning sellele eelneval ja järgneval ajal juhtub igasugu asju. Omajagu Kuldmune külastanud disainer Martin Lazarev ja projektijuht Maris Teder meenutavad isikliku mälusalve munalugusid.

MINU ESIMENE KULDMUNA | Jaanus Tamme: ma ei muudaks selle töö juures mitte midagi, bränd peab olema ajatu, trendidest üle ning nägema alati värske välja
Sain esimese Kuldmuna aastal 2000. Uuuh, 23 aastat tagasi! See on minu jaoks erilise tähtsusega, kuna tegemist oli brändinguga, mis on siiani minu pärusmaa ja fookus, kirjutab disaner Jaanus Tamme.

Kõik, mida reedel toimuvast Kuldmuna sünnipäevapeost teadma pead!
Reedel seame sammud Estonia kontserdisaali. Võtame auhinnad vastu, vestleme praeguste ja tulevaste sõpradega ning tähistame vääriliselt Kuldmuna 25. sünnipäeva! Tuletame meelde kõige tähtsama, mida sa peo kohta teadma pead.

TULIUUS LIIGE | Sweepi juht ja partner Siim Nikopensius: maailm on muutunud, aga enamik agentuure ajab asju vanaviisi
Värske TULI liikme Sweepi sisenemine Eesti turundusmaastikule tekitas parajalt elevust. Agentuuri juht ja üks partneritest Siim Nikopensius räägib, kuidas stardikiirendusega rahul ollakse, miks peab rohkem kliendi peale mõtlema ning mida peab tegema, et meie loovtööstus suguvõsa sünnipäevaks ei muutuks.

INTERVJUU | Harry Kõrvits loovkirjutaja tööst: kogu aeg on uus võistlus ja oodatakse uusi tulemusi. Kui neid ei tule, hakkab läbipõlemine
Kuldmuna 25. sünnipäeva eel on enda ja turunduse seostest rääkinud mitmed säravad tegijad. Seekord saab sõna pikalt copywriter’ina töötanud muusik ja näitleja Harry Kõrvits. Miks ta oma töövestlusel Volvodest jutustas? Loe ja saad teada.

INTERVJUU | Kuldmuna õhtujuht Genka tööst Saku Õlletehases: see oli kampaaniate hiilgeaeg
Reedel Estonia kontserdisaalis toimuvat Kuldmuna juhivad Evelin Võigemast ja Genka. Viimane neist meenutas TULI-le oma seikluseid reklaami- ja turundusmaailmas. Hinnatud räppar on töötanud copywriter’ina ning olnud pikalt Saku Rocki tootejuht. Saame teada, milliseid kaht toodet ta alati Westmani ärist ostis ning milliseid prille ta enne Kuldmuna taga otsis.

Kuldmuna 2015-2022 ülevaade | Purustati rekordeid ja tehti ajalugu
Eesti suurim loovusfestival Kuldmuna jagab igal aastal kuld-, hõbe- ja pronksmune. Juba sel reedel koguneme Estonia kontserdisaali, et maha pidada Kuldmuna 25. sünnipäev. Enne aga viskame pilgu peale eelmiste aastate Kuldmuna pidudele. Vaata, kas leiad ka ennast peopiltidelt!

TV3 Grupp Eesti turundusdirektori ametisse asub Kätlin Kontor-Kirss
Tänasest alustab TV3 Grupp Eesti turundusdirektori ametikohal Kätlin Kontor-Kirss, kes hakkab juhtima kogu grupi turundusmeeskonda ja vastutama TV3 Grupp Eesti telekanalite, raadiojaamade ning online-brändide strateegia väljatöötamise, brändingu ja turunduse ning kommunikatsiooni juhtimise eest.

INTERVJUU | Kuldmuna järelpeol esinev NOËP: vahel nokitsen kaks päeva TikToki klipiga ja mõtlen, millega küll tegelen
Reedel Kuldmuna järelpeol esinevat NOËPi ehk Andres Kõpperit tunnustati hiljuti Eesti muusikaettevõtluse auhindadel hea sotsiaalmeediasisu eest. TULI-le räägib ta, kuidas tema TikTokid sünnivad, mida Eesti turundajad silmas pidada võiks ning mis talle ebamugavust valmistab.

Reddit – kogukonnapõhise turunduse kullasoon
Globaalselt juba pikalt esirinnas olnud Reddit on viimastel aastatel ka Eestis tugevalt kanda kinnitanud ning tänaseks on platvormil üle 430 000 kohaliku kasutaja. Vaatamata siinse kogukonna pidevale kasvule on platvorm veel Eesti turundajate seas avastamata maa. Kuidas Redditis reklaamtegevus käib, rääkis Httpool Eesti Redditi ja TikToki kliendipartner Karl Trepp.

INTERVJUU | TMW konverentsil esinev Markus Linde jagab nippe, kuidas reklaami õiget muusikat valida
Mida teha, et kokku satuks õige bränd ja õige muusika? Sellest räägib Markus Linde. Neljapäeval Tallinn Music Weeki konverentsil esinev sakslane on muusika ja reklaami kokkupuutepunktis kogemusi kogunud juba ligi 20 aastat.