Uudised
Pai kampaania sai jõulureklaami arvelt rekordilise annetuse
Eesti tervishoiusüsteemis töötavate õdede ja hooldustöötajate toetuseks loodud PAI algatus kaasas seni suurima ühekordse annetuse, kui Tele2 annetas 55 000 eurot õdede toetuseks. Ühtekokku on algatus õdede toetuseks kogunud ligi 670 000 eurot.
META Advisory võitis piirkonna suurimal kommunikatsioonikonkursil peaauhinna
Work in Estonia ja META Advisory koostöös loodud imagokampaania „Skip 2020. Step into the future“ sai Eventiada IPRA GWA kommunikatsiooniauhindade jagamisel parima tööandja turunduse kampaania eriauhinna. Piirkonna suurimal kommunikatsioonivaldkonna konkursil osales tänavu rekordarv osalejaid ühtekokku 15 riigist.
Tulevik? Uus reklaam reageerib vaataja emotsioonidele
Lexus tõi turule tehisintellektil põhineva reklaami, mis muutub vastavalt vaataja emotsioonidele. Uue Lexus ESi turuletoomiskampaania nimega „Feel Your Best“ kasutab vaataja veebikaamerat, et selgitada välja inimese meeleolu ja kohendada sellest lähtuvalt reklaami sisu.
Facebooki ekspert loosimängudest: paar rikkumist võivad kaasa tuua eluaegse keelu
Jõulude lähenemisel saavad sotsiaalmeedias pühade-eelsed mängud aina rohkem hoogu sisse. Just seda tüüpi postitused on aga saanud mitmetele turundajatele komistuskiviks, sest need ei anna soovitud tulemusi või on vahvast mängust saanud hoopis peavalu tekitav bännifiasko. Mis on toimivad alternatiivid sarnast laadi postitustele?