Uudised
GOLDEN DRUM | Loovjuht Anze Jereb: oleme mitmes žüriis vaadanud Eesti videoreklaame ja arutlenud, kas need on naljakad või mitte
Sloveen Anze Jereb külastas Golden Drum festivali esimest korda 1993. aastal ja on reklaaminduses töötanud enam kui 25 aastat. Täna on ta digiagentuuri Leavingstone loovjuht ja töötanud maailma eri paikades. Leidsime festivalil aja, et rääkida erinevates kultuuriruumides kohanemisest, ajatajust ja Eesti reklaamist.
5 tähelepanekut Dubais toimunud Google GtFT konverentsilt: bränd ei ole kasvu võti, toode on
Hiljuti oli mul au osaleda Google GtFT konverentsil Dubais, mis keskendus finants- ja tehnoloogiaettevõtetele. Jagan hea meelega sealseid põnevamaid mõtteid ja teemasid, kirjutab LHV turundustiimi juht Veronika Veskimets.
Kommunikatsiooniagentuuriga Optimist Public liitus Rivo Veski
Optimist Publicu meeskonnaga liitus Rivo Veski, kel on pikaajaline ajakirjaniku ja kommunikatsioonijuhi töökogemus. Veski on töötanud 10 aastat Eesti erinevates ajakirjandusväljaannetes, neist 7 aastat Postimehe ja Delfi toimetustes ning viimsed 5 aastat Selveri kommunikatsioonijuhi ametikohal. Need kogemused on andnud tugeva ettevalmistuse agentuuritööks, mis vajab Veski hinnangul laiapõhjalist sektori mõistmist.
TULIUUS LIIGE | T1 turundusjuht Kertu Rooma: oleme õnnelikud, et kliendid on uue kontseptsiooni hästi vastu võtnud ja põnev teekond jätkub
Kuidas kulgeb T1 ümbersünd? TULI värske liikme loos räägime Kertuga, millele keskus kommunikatsioonis rõhub, kuidas oma mainet parandada ning kas nad kaotasid Hot Lipsi erootikamaailma avamisega kliente.
5 praktilist nippi Google Analytics 4 kasutamiseks
Google Analytics 4 on nüüdseks kasutusel olnud kolm kuud. Selle aja jooksul on kõigil olnud piisavalt aega, et uue süsteemiga tutvuda ja õppida, kus erinevad mõõdikud asuvad ning mida uut ja põnevat võib leida. Intense growth HUBi digimeediajuht Mari-Liis Kullamaa jagab sulle viis nippi, mis aitavad Google Analytics 4-st paremini aru saada, et oskaksid seal olevaid andmeid enda jaoks nutikamalt ära kasutada.
INTERVJUU | Janika Ritson: edu toob mitte suur rahakott, vaid pühendunud meeskond ja loovad ideed
Mullu võidutses TULImustal projekt nimega “Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon”, mis oli parim tulemusturunduse kategoorias ning haaras endale ka Grand Prix. Töö teinud Agenda PR-i partner Janika Ritson jagab soovitusi, milline on hea TULImusta töö.
KÕIK ESINEJAD TEADA! Vaata, keda Making Sense’i konverentsile kuulama tulla
Jätkusuutlikule ning efektiivsele turundusele keskenduva Making Sense’i konverentsini on jäänud mõni nädal. Üritus toimub juba 9. novembril Erinevate Tubade Klubis. Praeguseks on selgunud kõik seitse esinejat, neli teemat ning paneeli koosseis.
DAGMAR LAMP | Kalli koolituse asemel: paljastan sulle enda 5 parimat ChatGPT trikki
AI-tööriistade plahvatuslik areng viimase aasta jooksul on mõjutanud mitmeid valdkondi, muidugi ei ole sellest puutumata jäänud ka kommunikatsioon, sotsiaalmeedia ja turundus. Oleme Eestiski näinud mitmeid näiteid, kuidas AI-ga on loodud sotsiaalmeedia kampaaniapilte ning humoorikalt alt mindud. Teravam silm eristab ChatGPT loodud postituse inimese omaloomingust kiirelt ning erinevaid koolitusi, mis lubavad sind AI-maailmaga tuttavaks teha, vupsab välja nagu kitsemampleid pärast vihma. Ja muidugi maksavad need koolitused raha.
Tabascoga liitunud Markko Karu ei taha olla viiulimängija võistluspurjekal
Reklaamiagentuuri Tabascoga liitus 16. oktoobril strateegilise disainiüksuse juht Markko Karu, kel on üle 25 aasta kogemust erinevate äriliste väljakutsete lahendamisel ja organisatsioonide visuaalse kommunikatsiooni konsulteerimises.
Tutvu TULImusta žüriiga: mida rohkem oskame optimeerida ja mõõta, seda loomingulisemalt peame lähenema, et tulemused ära tuua
Kes otsutavad, kas sinu töö saab TULImustalt auhinna või mitte? Tutvustame TULImusta tänavust žüriid ning laseme igal liikmel vastata paarile küsimusele, mis aitavad sul paremini aimu saada, mida nad efektiivsest turundusest arvavad. Töid saab esitada 25. oktoobrini ning võitjad selguvad 9. novembril.
TULIUUS LIIGE | Nexd vallutab Aasiat: tahame tekitada mõtteviisi, et reklaamid pole pahad, nõmedad ja igavad
Samsung, Disney, Carlsberg, IKEA, Lego, McDonald’s, Gucci, Volkswagen, Burberry, Chanel, Dior, Armani. Tavaliselt pole hea artiklit nimekirjaga alustada, aga teeme TULI uuele liikmele Nexdile erandi.