Uudised
Case study: VAAS tegi Nikele eduka tööandja brändingu kampaania
Ei ole saladus, et aasta-aastalt on heade töötajate leidmine teenindussektorisse muutunud järjest keerulisemaks. Kindlasti on seda olukorda raskendanud ka möödunud pandeemia, mis tekitas jaekaubanduses töötamise ees hirmu ja ebakindlust. Sellele väljakutsele vastu seistes nägi Nike Baltikumis esimest korda vajadust viia töötajate leidmiseks läbi employer branding kampaania.
TULIUUS LIIGE | RMK: vähene teadlikkus tekitab paratamatult erimeelsusi
Tervitame TULI ridadesse uut liiget – Riigimetsa Majandamise Keskust! RMK kommunikatsiooniosakonna juhataja Triin Küttim räägib, mida arvata lageraiest, kuhu “kaovad” metsamüügi pealt teenitud miljonid, kui oluline on ettevõttes kommunikatsioon ning paljustki veel.
Uus Riigi Infosüsteemi Ameti kampaania põimib erinevaid AI-lahendusi
Oktoobri algusest jõudis erinevatele meediapindadele värske Riigi Infosüsteemi Ameti kampaania „Küberoht võtab tuttava näo. Juhi IT-vaatlikult!“, mis on suunatud Eesti väikese ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) juhtidele. Kampaania teeb silmatorkavaks erinevate AI-lahenduste kasutamine kampaaniasõnumi võimendamiseks. Suuremahulise kampaania loov- ja meediapartneriks on La Ecwador.
GALERII | Turundajad selgitasid taas välja parimad tennisistid
5. oktoobril said Tallinki Tennisekeskuses kokku turundajad, kes selgitasid omaseast parimad mängijad. Jagus emotsioone, pingelisi olukordi ning muidugi katkiseid reketeid. Lisaks emotsionaalsetele lahingutele networkiti ja ajati muid turundus- ja tennisejutte.
Uuringust selgusid tuntuimad agentuurid ning palju muud põnevat
Millised Eesti agentuurid on kõige tuntumad? Millised on turunduse suurimad väljakutsed? Mida tähendab klientide jaoks strateegiline partnerlus? Neile ja paljudele teistele küsimustele andis vastuse Rait Faktum & Ariko ja TULI koostöös läbiviidud uuring “Turundusagentuuride tuntus ja klientide rahulolu 2023″.
Nordic Business Forum 2023 kokkuvõte: AI esitab väljakutse inimlikkusele – võidavad need, kes oskavad AI enda kasuks tööle panna, kuid ei loobu inimlikest põhimõtetest
Tänavune Põhjamaade suurim juhtimiskonverents Nordic Business Forum (NBF) keskendus muudatuste juhtimisele ja tehisintellektile. Optimisti kommunikatsiooni-, loov- ja digiagentuuri olulisemad tähelepanekud koondasid kokku Triin Adamson ja Mari-Liis Ahven.
TULIUUS LIIGE | Kantar Emor: Eesti turundajad võiksid uutele asjadele rohkem avatud olla ning rohkem katsetada
Miks pole Eesti turundajad maailmas esirinnas? Miks on see amet jube keeruliseks läinud? Millesse suhtuvad Eesti ja Läti tarbijad pragmaatilisemalt kui ülejäänud Euroopa? Sellest räägivad TULI värske liikme, uuringuettevõtte Kantar Emor ärisuuna juht Aivar Voog ning konsultant ja Tallinna Ülikooli turunduse lektor Alar Pink.