Uudised
Otsingumootorite tulevik: Google’i SGE ja AI mõju SEO-le ja otsingureklaamidele
Digiturundus areneb pidevalt ja seda mõjutab üleüldine tehnoloogia areng. Esimene plahvatuslik muutus sai alguse iPhone turule tulekuga aastal 2007 ja olen veendunud, et teist sarnast globaalset muutust kogeme nüüd tehisintellekti ajastu saabumisega, kirjutab PHD Media Estonia tegevjuht Liisel Vatsel.
INTERVJUU | Turundaja ja kirjanik Karola Karlson: mulle on eetiliselt täiesti vastuvõetamatu kulutada oma aega sellele, et panna inimesi ostma asju, mida neil tegelikult vaja pole
“Lükkan tagasi pudi-padi tooted, kiirmoe ja toidutööstuse projektid,” räägib endine Bolti turundusjuht, praegune vabakutseline turundaja, Karola Karlson, millised kliendid ta juba eos välistab. Jutustame intervjuus rohepesust, lollidest reklaamloosungitest, elust välismaal ja sellest, kuidas persoonibränd muudab inimese tooteks.
Baltic Brand Forumil selgusid Balti riikide parimad brändid
22. septembril toimus viiendat korda Baltic Brand Forum, kus selgusid Balti riikide parimad brändid. Auhindu jagati kaheksas kategoorias: julged brändid, enim armastatud brändid, rohelised brändid, inimlikud brändid, enim armastatud tootjad, kõige kiiremini kasvavad brändid, enim armastatud meediabrändid ja enim otsitud brändid.
INTERVJUU | Kerttu Talvik: ei ole valusamat tunnet, kui istuda koos oma tiimiga ning saada üheskoos teada, et olete kõik koondatud
Juunis selgus, et Facebooki emafirma Meta lõpetab lepingu koostööpartneri Httpool Eestiga. Augustis sai teatavaks, et Httpool Eesti koondab seetõttu suurema osa töötajatest. Septembri keskpaigani ettevõtet juhtinud Kerttu Talvik avab juhtunu tausta.
PILETID MÜÜGIL JA ESIMESED NIMED SELGUNUD! Making Sense’l esineb Cannes’i loovusfestivali esimese elutööpreemia võitnud reklaamilegend
Turunduskonverents Making Sense toob ka sel aastal Tallinnasse esinema tipptegijad üle kogu maailma. Muuhulgas on kohal reklaamikorüfee Sir John Hegarty. Konverents toimub juba 9. novembril Erinevate Tubade Klubis.
INTERVJUU | “Be Brave Like Ukraine” kampaania agentuur Banda: seni, kuni sõda käib, on raske kampaaniat edukaks nimetada
Sõja alguses valminud kampaania “Be Brave Like Ukraine” rõhus – nagu nimigi ütleb – ukrainlaste vaprusele. Sõnum levis üle maailma ning seda kuvati isegi Times Square’l. Kampaania loonud agentuuris Banda töötav loovjuht Maksim Boritko räägib lähemalt, kuidas idee sündis ning teoks sai. Sama teema võtab ta ette ka 22. septembril Tallinnas toimuval Baltic Brand Forumil.
Linna Ekraanide värske müügijuht Veiko Oras: tahan anda edasi seda, mis toimub minul autopiloodi peal
Eesti ühe juhtiva digitaalse välimeediaga tegeleva ettevõtte Linna Ekraanid OÜ ridades toimuvad muutused. Oktoobrist alustab uue müügijuhina Veiko Oras, kellel on ettevõttes kaheksa aasta jagu kogemusi müügi projektijuhi ametikohal. Viimased kolm aastat on Veiko tegelenud suurklientidega.