Uudised
ARVAMUS | Olga Peresild: meediaplaneerija tööd peab väärtustama, ainult nii on sel ametil tulevikku
Hinnatud reklaamiärimees Sir Martin Sorrell esines hiljuti Kölnis toimunud konverentsil ning väitis muuhulgas, et AI võtab varsti meediaplaneerijate töö üle. Mina sellega nõus pole, kirjutab meediaagentuuri EssenceMediacom Estonia tegevjuht Olga Peresild.
Intense’i strateegina asus tööle kogenud turundusjuht Triin Lõoke
Kasvuagentuuris Intense Growth HUB alustas strateegina tööd Triin Lõoke, kel on ligi 20-aastane turunduskogemus mitmetest rahvusvahelistest toidu- ja joogitööstuse ettevõtetest. Ta on töötanud Eesti juhtivate brändidega nagu Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Rakvere, Tallegg ja Saaremaa Vodka.
TULIUUS LIIGE | Celebrate Group: tunneme Eesti turul puudust millestki kreisist
Kus on Eesti kreisid meelelahutajad ja miks ei saa üritusturundaja öelda, et Netflix on kurjast? Seda räägib TULI värske liige Celebrate Group. Üritusturundusagentuuri juhivad õde-venda Merily ja Taago Heinmaa, kes mõlemad täidavad ettevõttes partneri ja projektijuhi rolli.
AJAKAVA JA TEEMAD! Making Sense’il räägitakse muuhulgas loovusest, tarbimispeo lõpust ja sellest, miks ajakirjandust sinu bränd ei huvita
Making Sense’i konverentsi esinejad ja teemad on nüüd lukus! Vaata, kes tulevad 9. novembril Erinevate Tubade Klubisse oma tarkust jagama! Ürituse avab tõeline reklaamilegend.