Uudised
INTERVJUU | Swedbanki jätkusuutlikkuse juht Maris Riim: ära jäta tegemata lihtsalt seepärast, et sa pole ideaalne
Kolm aastat tagasi plaanis Eesti ühe juhtiva telekomi ettevõtte brändijuhina töötanud Maris Riim karjääripööret. Ta tajus, et aina enam ristus tema igapäevaelu rohelise, kestlikkuse, jätkusuutlikkuse ja ESG teemadega. ESG? Jah. Inglise keeles environmental, social and governence ehk eesti keeli keskkonna-, sotsiaal- ja ettevõttejuhtimise aspektid, mis aitavad viia meid jätkusuutlikule rajale. Marise viis see taipamine Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuhiks.
VAATA ENNE TEISI | Tallinki jõulureklaamist selgub, kui vähe eestlased tegelikult armastust näitavad
Homme avalikustatakse Eestis Tallinki uus jõulureklaam, mis paneb vaataja mõtlema, kuidas leida pühadeajal rohkem võimalusi oma lähedastele armastuse väljendamiseks ning koos kvaliteetaja veetmiseks. TULI portaalist saad seda vaadata juba täna!
TULIMUST | Kuidas väikese eelarvega seenenäitus viimase 37 aasta rekordi tegi
TULImusta konkursi vaieldamatult kõige õnnelikum võitja oli Eesti Loodusmuuseum. Asutuse direktor Heidi Jõks oli laval tulemusturunduse kategooria esikohta vastu võttes silmnähtavalt üllatunud. Veel mõni päev hiljemgi on ta triumfist elevil.
INTERVJUU | Tippjuht Kai Realo: massidele müümine on minu hobi
Suurest burgerist, väikestest tõbrastest ning sellest, miks juhtimine on nagu turundamine, jutustame hinnatud tippjuhi Kai Realoga. Ragn-Sellsi boss ning Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine räägib turundusest tuliste silmadega – see on tema kirg!
VÄLJAMÜÜDUD! Making Sense’i piletid on otsas, tutvu konverentsi kavaga
Making Sense’i konverents toimub juba homme, 9. novembril, Erinevate Tubade Klubis. Lavale astuvad turundustegijad Eestist ja Euroopast. Tuletame veel kord meelde efektiivsele ja jätkusuutlikule turundusele keskenduva konverentsi ajakava.
INTERVJUU | Anu Ubaud: mind üllatab siiani, et ettevõtted arvavad, et ajakirjandus peab igast nende loost huvitatud olema
Kuidas saada oma jätkusuutlikkuse uudist meediasse? Making Sense’i konverentsil räägib sellest soomlanna Anu Ubaud, maineka ajalehe Helsingin Sanomat endine peatoimetaja ning brändi- ja kommunikatsiooniagentuuri United Imaginations kaasasutaja.
Mida toob 2024. aasta sotsiaalmeedia turunduses?
2024. aastal sotsiaalmeedia mõju aina kasvab – selle kasvu peatumist on keeruline ette näha. Oleme tunnistajaks trendidele, mis muudavad suhtumist sotsiaalmeedia platvormidesse, tarbijate käitumisse ja brändide suhtlusviisidesse. Digiturunduse agentuuri NORDigital ja turundusagentuuri Adhaus asjatundjad avavad ukse uude aastasse, mil sotsiaalmeedia turundus saab raketikiirusel hoogu juurde.