Uudised
INTERVJUU | Orangetime koostööst Coca-Colaga: nende silmis on Eesti Euroopa Silicon Valley
Sellest intervjuust käivad läbi nii Fred Jüssi, Silicon Valley, eestlaste mentaliteet kui ka Vormsi saar. Seda kõike Coca-Cola mekiga ning üritusturunduse kastmes. Orangetime’i juht Mikk Puurmann räägib, milline on nende koostöö Coca-Colaga ning utsitab Eesti üritusturundajaid veelgi suuremalt mõtlema.
TULIUUS LIIGE | Loovagentuur Jopp Creative juht Jan Henrik Pärnik: mõned kliendid on oma kanalites väga kinni, turundust peaks laiemalt vaatama
TULI-sse on lisandunud järjekordne uus liige – loovagentuur Jopp Creative. Ettevõtte juht Jan Henrik Pärnik tutvustab Tartust pärit agentuuri elu, kliente ja ambitsioone.
INTERVJUU | Bo Britt Peet jagab nippe, kuidas turunduse automatiseerimisega pihta hakata ning räägib, miks see oluline on
Bo Britt Peet on aidanud üles ehitada Bolti lifecycle marketing’i ehk elutsükli turunduse ja turunduse automatiseerimise. Praegu aitab ta vabakutselisena erinevatel ettevõtetel turundust automatiseerida. Turunduspodcasti grit. saatejuhid Marelle Ellen ja Andreas Unt uurisid, millised ettevõtted peaks oma turundust automatiseerima, kuidas seda teha ja kui palju see maksma läheb.
VAATA KLIPPI | SEB: usume, et jätkusuutlikud pühad toovad rohkem rõõmu
Milline on jätkusuutlikkuse seisukohalt parim pidu? Kas see, mis ei toimu? Ning parim kink see, mis jääb ostmata? Usume, et nii drastiline lähenemine ei ole vajalik, küll aga tuleks oma mõttemaailma ja harjumusi pisut muuta, et pühadest jääks jälg inimeste südamesse, mitte keskkonda. SEB jätkusuutlike pühade ideest kirjutab SEB Panga Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu.
Meaningful Brands uuringust selgus, millistest brändidest Eesti inimesed kõige rohkem hoolivad
Me puutume iga päev kokku tuhandete brändidega, seda endale tavaliselt teadvustamata. Seetõttu aitavad brändiuuringud selgeks teha, kui palju me päriselt neid brände, mida igapäevaselt näeme ja kasutame, hindame.
Case study: LHV-le ei tehtud reklaami, vaid pigem muusikavideot
Tänavuse aasta üks mastaapsemaid reklaamiproduktsioone oli LHV imagokampaania klipp “Vabadus liikuda edasi”, mis tuli välja augustis ja jooksis täispikkuses – 2 minutit 13 sekundit – kaks nädalat ka tele-eetris. Võimalik, et sellega püstitati pikkusrekord Eesti telereklaami ajaloos, vähemalt ei meenu tegijatele, et üle 90-sekundilisi reklaame tele-eetris näidatud oleks.
INTERVJUU | Sir John Hegarty paneb turundusele puid alla: kui loed s*tta, lood s*tta
“Misasja, kuidas te ta siia meelitasite?” Umbes selliseid reaktsioone oli kuulda, kui Sir John Hegarty kinnitati Making Sense’i esinejaks. Mehe legendi staatusest annab märku see, et oma panuse eest reklaamimaailma on ta saanud sööri tiitli.
ARVAMUS | Olavi Ruhno: 2024. aastal kasvab nälg ürituste järele
Novembris kutsuti mind Turundustreffile rääkima üritusturunduse turul toimuvast ja sellest, mida toob aasta 2024. Olen numbrite inimene, mitte selgeltnägija, seepärast oli see päris ambitsioonikas ülesanne. Annan ülevaate, mida numbrid ja uuringud mulle paljastasid. Aga alustame tagasivaatest.
TULIUUS LIIGE | NOH Production: kui lähed välisturule suhtumisega, et leib sulle ja raha mulle, siis sa ei jõua kunagi koostööni
Millistes vanades mallides turundajad kinni on? Kuidas pürgida välismaale? Kas minna brändiga TikToki või mitte? Sellest ja muust räägime Turundajate Liidu värske liikme NOH Productioniga. Sõna saavad turundusagentuuri asutaja ja tegevjuht Birgit Karus ning partner Mervi Pirhonen.