Uudised

Otsid inspiratsiooni? Vaata möödunud aasta Eesti parimaid välireklaame
Turunduskommunikatsiooni kategoorias “6.5. Välimeediareklaam: Poster” jagati tänavu aasta Kuldmunal välja kuld, hõbe ja pronks, aga ka Rahumuna. Vaata, millised postrid olid kõige pilkupüüdvamad!

EOK turundusjuht Margus Kiiver: sport on võimas koht, kus lugusid jutustada
Kuidas spordi abil oma brändi turundada? Mis juhtuks, kui hasartmängukorraldajad sporti ei toetaks? Sellest ja muust räägitakse 21. mail toimuval hommikuseminaril “Sport kui turunduse kasutamata võimalus”.

INTERVJUU | Ready Player Me tegevjuht Timmu Tõke: inimesed pühendavad end liiga palju ideedele, mis ei tööta
Mis toimub virtuaalmaailmas? Kas varsti turundavad kõik brändid end avataride abil? Miks Zuckerbergi Metaverse nurjus? Sellest ja muust räägib virtuaalavatare loova ettevõtte Ready Player Me juht ja kaasasutaja Timmu Tõke.

Tartu otsib loovagentuuri südalinna kultuurikeskuse brändiraamatu loomiseks
Tartu Linnavalitsus kutsub loovagentuure osalema konkursil, mille eesmärk on luua Tartu südalinna kultuurikeskusele brändiraamat koos visuaalse identiteediga.

ARVAMUS | Sander Maasik: programmilise reklaami mänguruum lähiaastatel suureneb
Kui Euroopas võib näha programmilise reklaami (Programmatic advertising) mahu kasvu, siis Baltikumi turumahust moodustab see praegu veel võrreldes suuremate turgudega marginaalse osa. See aga ei tähenda, et programmilise reklaami mõju või võimalusi võiks alahinnata.

Tagasivaade 2023. aasta reklaamiturule: enim kasvas välimeedia ja enim langes ajakirjade osakaal
Kantar Emori kokku pandud 2023. aasta kohalike meediakanalite reklaamipanuste netosummad näitavad koguturu reklaamimahuks 105,66 miljonit eurot. Võrreldes varasema aastaga oli kasv 7,6 protsenti. Summa sisse ei ole arvestatud otseposti ja reklaamikulutusi kinodes, mis lisaksid veelgi reklaamimahtu juurde.

Vandeadvokaat Erki Fels: advokaadile on turundus väljakutse, sest usaldusteenust on raske reklaamida ja müüa
“Advokaat ei ole harjunud ennast turundama. See pole meie kutse loomulik osa. Ülikoolis büroo- ega isikubrändi turundust ei õpetata. Usaldusteenust ongi raske müüa ja reklaamida. See peab käima kuidagi nutikamalt, kui paari LinkedIni postituse punnitamine aastas. Aga kuidas?“ arutleb advokaadibüroo TGS Baltic vandeadvokaat Erki Fels.

Algas kandideerimine Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile
2. maist kuni 1. augustini 2024 saab esitada töid Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile, et tunnustada Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid ning -mõjusid. Eesti Disainiauhinnad 2024 toob taas avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.

Kultuurifestival SÄRIN esitles 2024. aasta kujundust
Kultuurifestivali SÄRIN 2024 toimub 13.-14. septembril juba üheksandat aastat Raplas. Selle aasta plakatikujunduse kontseptsiooniks on kumav lambipirni kuju, mis sümboliseerib säravaid ideid – kahtlemata olulised osad muusika ja kunsti loomisel. Suure lambipirni motiiv kujunduspindadel mõjub pilkupüüdvalt ja tekitab koos mänguliselt paigutatud tüpograafiaga meeldejääva kompostitsiooni.

Vägev! Cannes Lions’i žüriis on esmakordselt eestlane
Maailma parimad reklaamid ja muud turundustööd selguvad traditsiooniliselt juunikuus Cannes’is, kus jagatakse mainekaid lõvisid. Esimese eestlasena kuulub finaliste valivasse žüriisse Tabasco loovjuht Kerstin Kessu Raidma.