Uudised
„Kuidas Su hääl, Sinu hääl mind nii õnnelikuks teeb…“ ehk kuidas raadioreklaam kuulatavaks teha
Hoolimata mürast, jutuvadinast, muusikast või muust taustahelist, tunneme ilmeksimatult ära, kui raadios kõlab reklaam. Raadioreklaamidest kirjutavad Eesti Keele Instituudi kõneuurijad Rene Altrov ja Hille Pajupuu.
Tele2 töötajad rokivad sotsiaalmeedias: postkasti tulevad uued karjäärivõimalused, kuid Tele2 jääb!
Aastane katsetus, mille jooksul haarasid 24 vaprat telehypelast sotsiaalmeedia kanalites ohjad ja hakkasid Tele2 loodud projektis enda persoonibrändi üles ehitama, on lõppenud. Miks riskisid projekti eestvedajad, Tele2 sisuturunduse projektijuht Karina Auli ja sisekommunikatsiooni projektijuht Liisi Siil, võimalusega, et nende ägedad töötajad võivad selle käigus silma jääda ka teistele tööandjatele?
TULIUUS LIIGE | SYNLABi erakliendi suuna turundusjuht Theresa Juhansoo: meie valdkonna turundamine on köielkõnd
Selles loos jutustame meditsiinivaldkonna turunduse kõrval ka südame-veresoonkonna haigustest, sõltuvusainete testimisest ja elupäästvast tervisekontrolli kinkekaardist. Sõna saab TULI värske liikme SYNLABi erakliendi suuna turundusjuht Theresa Juhansoo.
TULINE 2023 | Tegevjuhi Anniken Haldna aasta kokkuvõte: ebainimlik pingutus, 39 TULIuut liiget ning rekordid
Lõppev aasta oli TULI-le meeldejääv: Kuldmuna tähistas uhket sünnipäeva, lisandus tohutult liikmeid, portaal tegi rekordeid, Making Sense’il esines oma ala legend ning aasta lõpus saime EAS-ilt toetust. TULI tegevjuht Anniken Haldna võtab aasta kokku.
Pakendikeskus jõuab TV3 aastavahetuse programmi. Viiderfeld: saates tehakse mingil määral Eesti turunduse ajalugu
Kõigepealt levisid Pakendikeskuse vaimukad postitused sotsiaalmeedias, seejärel hakkasid reklaamidest kirjutama ajalehed, nüüd on jõutud järgmise verstapostini: vana-aasta õhtul on TV3 kanalil eetris saade “Reklaamiklubi 2.0”, mis on valminud loovagentuuri Tabasco ja Pakendikeskuse koostöös.
SAA TEADA! Peamised põhjused, miks kasutatakse agentuuride teenuseid ning mida peab klient koostööpartnerit valides kõige tähtsamaks
Sügisel viis Rait Faktum & Ariko (praeguseks Rait Faktum) koostöös TULI-ga läbi uuringu “Turundusagentuuride positsiooni ja klientide rahulolu”. Selgusid olulisemad väljakutsed turunduses, hinnatuimad agentuurid, aga ka põhjused, miks kasutatakse agentuuride teenuseid. Siin loos vaatame otsa just sellele viimasele.