Uudised

New Nordics AI Week: tehisintellekti tuleviku kujundamine Baltikumis ja Põhjamaades
2.-6. septembril toimub New Nordics AI Week (NNAIW), mis tõotab kujuneda teedrajavaks AI-teemaliseks nädalaks nii Balti riikides kui ka Põhjamaades. See nädal toob paralleelselt Eestis, Soomes ja Rootsis kokku tehisintellekti innovatsiooni võtmeisikud ja pakub AI-teemalisi arutelusid ekspertide ja huviliste vahel.

CANNES LIONS | Noored lõvid: väga tahaks Eesti eest võita!
Pesamuna konkursi võitnud Kätrin Sibul ja Mirell Šmidt käisid auhinnareisil Cannes Lionsi loovusfestivalil inspireerumas. Konkursil Young Lions saavutati tubli kaheksas koht ning eesmärk on see lõvi ikkagi tulevikus Eestisse tuua!

LÕPUTÖÖ | Tulevikuturundaja kui andmeanalüütik ja arendaja
Turundus on üks kiiremini muutuvaid valdkondi, mida mõjutavad erinevad trendid, näiteks tehnoloogia areng, tarbijakäitumise muutused ja keskkonnasäästlikkuse tähtsuse kasv. Seepärast peavad turundusvaldkonna töötajad pidevalt kohanema ja arendama enda kompetentse, et püsida konkurentsivõimelised. See ajendas Tartu Ülikooli kaasaegse majanduse magistritudengeid Kristina Lillot ja Delis Kruustikku, kes igapäevaselt töötavad SEB-s, uurima turundusosakonna töötajate tulevikukompetentse ja nende arendamist.

“Kaunis eriskummaline aeg”. Ühele ametikohale kandideerivate turundajate hulk võib ulatuda peaaegu 500ni
Turundajaid on palju, töökohti hetkel oluliselt vähem. Konkurents on tihe ning ameti leidmiseks tuleb mõnikord seljatada mitusada rivaali. Uurisime, mis tööturul toimub ja kuidas tööd saada.

Kalevi oranž-sinine värvikooslus on saanud kaubamärgikaitse
Orkla Eesti registreeris suve algul kaubamärgina Kalevi brändi tunnuseks oleva oranži-sinise värvikombinatsiooni. Orkla Eesti turundusjuht Kätlin Sepp räägib, kuidas Kalevi brändingus just selle värvikoosluseni jõuti ning miks otsustati sellele kaubamärgikaitset taotleda.

TULIUUS LIIGE | Advokaadibüroo COBALT: on hea, et hetkel pole AI kohta liiga palju autoriõiguse sätteid
Kuidas käivad omavahel kokku AI ja autoriõigused? Miks ei tasu turundusega üle pingutada? Mis on hankel osalemise juures kõige olulisem? Sellest ja muust räägime TULI värske liikme COBALT-iga, mis on Eesti üks suurimaid advokaadibüroosid.

Palgapakkumiste kasv teises kvartalis jätkus
Töökuulutustes pakutav keskmine brutopalga vahemik oli 2024. aasta teises kvartalis 1633–2142 eurot ehk 12% rohkem kui 2023. aastal samal ajal, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Esimese kvartaliga võrreldes vähenesid palgapakkumised 5%.

SUVI LOOVUSES | Sven Luka: tööle mõtlemist peab mõnikord sunniviisiliselt vaigistama
Paratamatult on suvi kõige suurem puhkuste aeg. Kliendid puhkavad ning tänu sellele saavad ka agentuurid akusid laadida, jõudu koguda ja sügist hooaega ette valmistada. Jõuludel ning uue aasta alguses on alati lihtsam aru saada, et alustatakse justkui värske hooga – uued eelarved, värsked ideed ning plaanid. Suvel aga koguvad inimesed vaikselt uut hoogu, et teine aastapool värskema hingamisega ära teha.

Energia Avastuskeskust asub juhtima Darja Saar
Sihtasutus Tallinna Tehnika ja Teaduskeskusele kuuluva Energia Avastuskeskuse juhina alustas 6. augustist tööd Darja Saar, kes on varem tegutsenud nii Eesti Energia noorte ettevõtlikkuse arenguprogrammi Entrum juhi kui ka Eesti Rahvusringhäälingu venekeelse telekanali ETV+ käivitaja ja juhina.

LÕPUTÖÖ | Must huumor sotsiaalmeedia sisus: risk või tulus strateegia?
Sotsiaalmeedia on kaasaegse turunduse lahutamatu osa, pakkudes võimalust edastada oma sõnumit suure hulga tarbijateni. Reaalsuses aga see sõnum tihtipeale väga kaugele ei jõuagi, kuna jääb teiste postituste seas lihtsalt märkamatuks, kirjutab Mery-Ly Riis.

INTERVJUU | Balbiino turundusdirektor Anne Tääkre: kui tootel on armastatud bränd ja suurepärane maitse, siis pole muuks turunduseks praktiliselt ruumigi
“Meie slogan on “valmistame rõõmu!”” ütles naerusuine Balbiino töötaja ja ulatas mulle kätte selle päeva esimese jäätise. Nii algas minu hommik ning intervjuu Balbiino turundusdirektori Anne Tääkrega, kes jutustab maitsetrendidest, Vanilla Ninjast ning Eesti turunduse algusaegadest.