Uudised
Algas kandideerimine Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile
2. maist kuni 1. augustini 2024 saab esitada töid Eesti Disainiauhinnad 2024 konkursile, et tunnustada Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid ning -mõjusid. Eesti Disainiauhinnad 2024 toob taas avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.
Kultuurifestival SÄRIN esitles 2024. aasta kujundust
Kultuurifestivali SÄRIN 2024 toimub 13.-14. septembril juba üheksandat aastat Raplas. Selle aasta plakatikujunduse kontseptsiooniks on kumav lambipirni kuju, mis sümboliseerib säravaid ideid – kahtlemata olulised osad muusika ja kunsti loomisel. Suure lambipirni motiiv kujunduspindadel mõjub pilkupüüdvalt ja tekitab koos mänguliselt paigutatud tüpograafiaga meeldejääva kompostitsiooni.
Noppeid NextM-i konverentsilt: 3 kõige põnevamat arengut reklaamitehnoloogias
Aprilli lõpus toimunud reklaamitehnoloogia konverentsil NextM osales kolmeliikmeline Media House’i delegatsioon. Turunduse alustalad ja trendid on endised – reklaami kõige olulisem komponent on visuaal, video võidukäik jätkub ning tarbija soovib aina personaalsemaid reklaame, räägib Media House’i digitaalmeedia spetsialist Karin Kanamäe.
Tallinnas pakutakse uut välimeedia liiki: piltlikult öeldes istutame inimese reklaami ette
Tallinnas vurab ringi 100 taksot, milles saad punktist A punkti B reisides ning tagaistmel lösutades reklaame vaadata. Eestis uudse teenuse tõi turule ettevõte nimega Reklaamekraanid. Selle üks juhtidest, Lauri Kriisa räägib, mis, miks ja kuidas?
INTERVJUU | Aasta disainiagentuur Neway: meil peab olema nii hea tiim, et kui kunagi toimuks disainiagentuuride MM, oleksime võimelised võitma
Aasta disainiagentuuri tiitel reisis tänavu pealinnast välja. Tunnustuse tassis Kuldmunalt Tartusse Neway. Selle asutaja ja juht Jaan Naaber ning bränditiimi juht ja COO Arnika Kajaste räägivad intervjuus, mis neile võidu tõi ning kuidas teha tööd, mis prügikastis ei maandu.
Loe, milline imevits turundaja elu lähiajal lihtsamaks teeb
Digiturunduse pilvitusse ja kuluefektiivsesse taevasse on ilmunud mustad pilved. Isikuandmete töötlemine ja kättesaadavus on nii Euroopas kui ka USAs aina tõsisemalt luubi all ning turundajatel tuleb kohaneda pidevalt muutuvas keskkonnas, kirjutab NOH Productioni partner Mervi Pirhonen.
Helibränding – miks, kellele ja kuidas?
Erinevate impulsside paljususes on tugevaimad brändid need, kes kõnetavad oma sihtgruppe läbi erievate meelte. Helidel ja muusikal on siinkohal väga oluline roll. Bränd Sound ja muusikapsühholoog Dali Kask räägivad, miks on helibränding oluline ja kellele see on mõeldud.
ARVAMUS | Marge Kari: me ei koosta turundushanke juhendit endale, vaid tahame ulatada abikäe hankijatele
Turundushanked vajavad värskendamist, kirjutab Tanki tegevjuht Marge Kari. Tema eestvedamisel tegutseb Turundajate Liidu töögrupp, mille eesmärgiks on välja töötada juhend, mis aitaks avalikul sektoril paremini hankeid koostada. Eesmärgiks on parandada turundushangete kvaliteeti, ühtlustada hankijate taset ja juhtida tähelepanu valdkonna parimatele praktikatele.