16.10.2025

Making Sense’ile lisandus kaks uut esinejat: Soome legendaarse loovagentuuri juht ning kogenud meediastrateeg

13.-14. novembril Eesti Rahvusraamatukogus toimuva Making Sense’i konverentsi esinejate riviga liitus kaks uut nime: Oslost saabub Karolina Lapinaite, Helsingist Riku Vassinen.

Karolina Lapinaite ja Riku Vassinen. Foto: Erakogu

Osta pilet

Loe rohkem

Riku Vassinen juhib Soome vaat et legendaarseimat loovagentuuri hasan & partners, mille väljakutsetest me suvel kirjutasime. Valdkonnas üle 20 aasta veetnud mees on muuhulgas töötanud ka Keenias ja Singapuris. Tema kliendid on olnud tuntud brändid nagu Google, Nike, Netflix, Unilever, Coca-Cola, Diageo, Nokia, Philips, HSBC, Uber ja Johnson & Johnson. Tulemuseks auhinnad Cannes Lions’ilt, Eurobestilt, Golden Drumilt, D&AD-lt, Clio-lt jne. 

Ta on kirjutanud turundusest neli raamatut, millest viimane, „Greenwashing Economics”, ilmus 2024. aastal. See teos uurib, kuidas brändid saavad luua kestlikke väärtusi maailmas, mis ise ei ole kestlik. Making Sense’il keskendub tema ettekanne sellele, kuidas turundajad ei tohi tehnoloogiliste tööriistade pealetungis ära unustada, mis päriselt loeb – hea reklaam.

Teiseks uueks esinejaks on digiturundusagentuuri Precise meediajuht Karolina Lapinaite, kes juhib meediastrateegiat erinevatel rahvusvahelistel turgudel. Tal on mitmekülgne taust, sest ta on varem töötanud LinkedInis, Adformis, Mindshares ja OMD-s. Tänu sellele oskab ta ühendada strateegilise mõtlemise ja digivaldkonna kogemuse, mis tuleb kasuks nüüdisaegses muutuvas turundusmaailmas. Karolina tugevus on nutikas inimkeskne turundus ning ta aitab brändidel kasvada nii, et nende nägu alles jääb. 

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt