Uudised

Soome loovagentuur Sherpa: Ära ütle, et oled julge, näita seda
Helsingis
tegutsev reklaamigentuur Sherpa andis oma juubelireklaami kujundamise oma suurima
konkurendi TBWAHelsinki kätte. Agentuur näitas selle ebatavalise sammuga, et
usaldab oma konkurenti 100%, sest reklaami, mis ilmus 22. oktoobril ärilehe Kauppalehti kaanel, nägi ka Sherpa ise alles siis, kui leht oli
trükist väljas. Reklaam kandis pealkirja “Rohkeus näyttää tältä“ (tõlk. „Selline
näeb välja julgus”).

Suurim julgus on rääkida ja kaitsta, kui kedagi küberkiusatakse
Naised
inisevad-pinisevad-vinguvad ja vahel ka laulavad, aga kindlasti mitte ei räpi.
Nii kommenteeris keegi mõminaräpparit Manna. Nii inetu keha üle ei saa küll
uhkust tunda, on öeldud fitness-sportlasele. Inimesed ei vali enam üldse, kus
ja mida kritiseerivad. Internetis on halba, aga ka palju head.

Magnus Lužkov: Mis me nüüd siis teeme, neuroteadlased?
Kevadel
korraldas Marketingi Instituut konverentsi Tallinn Marketing Week, mille
tõmbenumbriks oli intrigeeriv neuroteadlaste katse. Muuhulgas võeti testimiseks
ka erinevate žüriide poolt Eesti ja kogu Baltikumi parimaks tunnistatud
reklaamfilm Kalevilt. See, kus väike tüdruk julgustab oma üksikvanemaks jäänud
isa perele uut ema leidma.

TULI uus liige VURR Digital: Kutsume end vurriorideks
„Defineerisime
end kunagi sotsiaalmeedia agentuurina, aga üsna pea oli selge, et need kingad
pitsitavad. Meie tiimis on täna 10 inimest, kelle seast leiab nii sisuloojaid,
disainereid kui ka animatsioonivõimekusega foto- ning videogurusid. Kutsume end vurriorideks, sest oleme oma tiimi rajanud eeldusega, et igal lülil
on lai oskustepagas,“ ütles strateegilise loovagentuuri VURR Digital tegevjuht Madis Trei.

Uuring: Vähesed Eesti suurettevõtted kommunikeerivad oma ühiskondlikku mõju
Eesti suurettevõtted eesmärgistavad ja mõõdavad oma ühiskondlikku mõju ja vastutust vähe, selgub nende aastaaruannetest. Põhjamaadele, Hollandile ja
Saksamaale jääme ses osas viiekordselt alla. Kuigi uuring on hinnang aastaaruannete
kvaliteedile, mitte kommunikatsioonile, on vähe usutav, et ettevõte, kes
millelegi oma strateegias tähelepanu pöörab, seda aastaaruandes ei raporteeriks.

Case study. Kuidas Avatud Talude Päevale tuli sama palju inimesi kui laulupeole
Avatud Talude Päev on läinud iga aastaga
populaarsemaks, kasvades sel aastal kahepäevaseks ja kergitades külastuste
arvu juba müstilise 195 000ni. Kuidas käib tuntuse ja populaaruse
kasvatamine? Reklaamiagentuuri Creatum kaasasutaja, partner ja loovjuht Igor
Baturin annab aru.