Uudised
Rahvusvaheline loovusfestival Golden Drum ootab Eestist aktiivset osavõttu
Kesk- ja Ida-Euroopa tähtsaim reklaamifestival Golden Drum
toimub 17. – 18. oktoobril 2019 Sloveenias, mereäärses Portoroži linnakeses.
Töid saab esitada kuni 13. augustini 2019. Sama kuupäevani saab osta
soodushinnaga pileteid.
Coca-Cola loobub siltidest purgil, et tekitada inimeste sildistamise teemalist diskussiooni ühiskonnas
USA turule suunatud kampaanias “Unlabeled” (“Sildita”) eemaldas
Coca-Cola sildid tervelt seerialt Diet Coke’i purkidelt, et tõstatada
ühiskondliku sildistamise teemalist debatti ja anda sõna inimestele, keda
sildistamine puudutab.
Proekspert astus Turundajate Liitu
Eesti kapitalil põhinev rahvusvaheline disaini- ja tarkvaraettevõte Proekspert on nüüdsest Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest.
Arvamusfestival 2019. Arutelude soovitused turundajatele.
Arvamusfestival toob kokku Eestist ja maailmast hoolivad inimesed
erinevatest kogukondadest, et läbi tasakaaluka arutelu luua paremat arusaamist
iseendast, teineteisest ja maailmast. Seitsmes festival toimub 9. ja 10.
augustil Paides. Festival on külastajatele tasuta.
Dalton otsib meeskonnaliikmeid
Kommunikatsioonibüroo Dalton otsib oma tiimi avalike suhete konsultanti, kes mõistab moodsa meediamaailma mitmekesiseid online- ja offline- võimalusi, oskab neid kombineerida suurte eesmärkideni viivateks plaanideks ja tegevusteks ning jutustada sel teel köitval viisil oma partneri lugu. Lisaks ootame enda meeskonda ka särasilmselt noorem-konsultanti, kellel on head teadmised PR-ist, turundusest ja/või meediast ning kindel soov PR-valdkonnas edasi areneda.
Bordeaux 2050 – globaalse kliimasoojenemise tõeline maitse
Vaatamata sellele, et kliimasoojenemine on reaalne probleem, tundub see paljudele ikka veel kauge ja abstraktne teema. Et inimesed kliimakatastroofi tagajärgedest aru saaks, peavad nad sellest sõna otses mõttes maitse suhu saama. Prantsuse agentuur McCann Paris lõi probleemi teadvustamiseks lihtsa, aga tugeva kontseptsiooniga kampaania “Bordeaux 2050”.
Loovagentuuri Age Creative juht vahetub: Timo Hartikaineni asemel võtab juhtimise üle Kaarel Grepp
Täpselt aasta loovagentuuri Age Creative juhtinud Timo Hartikainen
lahkub ettevõttest, et asuda taas produktsioonifirma Vaas etteotsa. Age juhiks
saab Kaarel Grepp, kes on varemgi 3 aastat seda ametit paralleelselt loovjuhi
tööd tehes pidanud. Strateegiajuhina jätkab Tõnu Kõva.