Uudised
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/kerttu20kongas-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/kerttu20kongas-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/kerttu20kongas-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/kerttu20kongas-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/kerttu20kongas-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/kerttu20kongas-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/kerttu20kongas-770x440.jpg 770w)
Õigeid reegleid järgides töötab kasvuhäkkimine kui Midase kuldne haare
Kasvuhäkkimine ei ole turundusmaailmas uus termin. See ei ole ka midagi ülemäära innovaatilist. Küll aga on tegemist jätkuvalt efektiivse meetodiga – seda muidugi siis, kui õigesti häkkida. Hoolega läbimõeldud ja -viidud kasvuhäkkimise tulemus võib iga äri jaoks (nii idu- kui ka küpses faasis) olla fenomenaalne, kirjutab digiturundusagentuuri IMPACT 80/20 copywriter Kerttu Kongas.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/1080x1920-Technopolis3-770x440.jpg 770w)
Case study: Kuidas kinkida Eestile juubeliks minimaalse eelarvega 100 000 uut geenidoonorit
Eesti
Geenivaramu kampaania “Kingime Eestile juubeliks 100 000 uut
geenidoonorit” pälvis sel kevadel avaliku sektori Aasta Turundustegu 2018 tiitli.
See kampaania näitas, et Eesti rahvast on võimalik
õigete sõnumitega ühise eesmärgi nimel liigutada. Lähemalt
räägib saavutusest Tartu Ülikooli Genoomikainstituudi turundus- ja
kommunikatsioonijuht Annely Allik.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/9cf0d972028819.5bd97cce43fd1-1540x880.jpg 1540w)
Helene Vetik: Otsid disainerit? Vaata Behance’i!
Lisaks
loovkonkurssidele on veel üks koht, kus disainerid omavahel mõõtu võtavad – maailma
suurim portfooliode kollektsioon Behance. See on Adobe’ile kuuluv online
platvorm, kust leiab graafilist disaini ja selle loojaid üle kogu maailma.
Nii mõnedki Eesti agentuurid on seal tunnustuse osaliseks saanud.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/madis20epler201-1540x880.jpg 1540w)
Uus animatsioonistuudio Eestis: Banzai
Madis Epler lahkus
hiljuti Eesti juhtivast animatsioonistuudiost Tolm, et hakata iseenda
tööandjaks. Nii sündiski uus animatsioonistuudio Banzai, kus Madis nüüd animatsioonirežissöörina
toimetab. Madis selgitab, miks kasutada animatsiooni reklaamiväljundina ja mida seda tellides silmas pidada. Koostööst Madisega
jagab muljeid Tanki loovjuht Villem Valme.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-700x400.jpg 700w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-336x192.jpg 336w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-672x384.jpg 672w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-483x276.jpg 483w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-966x552.jpg 966w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-1400x800.jpg 1400w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-910x520.jpg 910w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-350x200.jpg 350w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-770x440.jpg 770w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2019/04/anu2-1540x880.jpg 1540w)
Kõige rohkem valesti mõistetud elukutse ehk kuidas päästa devalveerunud turundus naljareklaamide kammitsast
Hiljutine tööturu uuring tuvastas, et enim on Eestis üle turundajaid ja puudu torumehi. Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits analüüsib põhjuseid, miks vaatamata sellele, et kogu maailmas kasvab nõudlus pikaajaliste kliendisuhete loomiseks vajalike turundusoskuste järgi, on turundaja elukutse Eestis aasta aastalt järjest enam maha käinud.