04.06.2021

Aasta Turundustegu 2020 Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania

Eile Kultuurikatlas toimunud turunduskonverentsil Password tunnustati Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad. Ärikategooria Grand Prix’ võitis Maks & Mooritsa kampaania “50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad”, mille loovagentuuriks on Rakett.

Aasta Turundustegu Grand Prix võitjad: Raketi partner ja loovjuht Priit Isok ning Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla. Foto: Raul Mee

Aasta Turundustegu 2020 ärikategooria Grand Prix võitis Maks & Mooritsa kampaania “50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad”.

  • Klient: Atria Eesti AS (Turundusjuht Mirjam Endla ning müügi‐ ja turundusdirektor Meelis Laande)
  • Loovagentuur: Rakett (Annela Pildre‐Grünberg ja Priit Isok)
  • Meediaagentuur: Intense growth HUB (Liis Oper ja Egle Piirilaht)
  • PR-agentuur: Baltic ID (Kaia Gil ja Kaidi Reinart)
  • Filmiproduktsioon: Caviar (Kaimar Kukk)
  • Fotograaf: Tanel Meos

Žürii valis ärikategooria Grand Prix’ võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2020 finaali jõudsid:

  • Maks & Mooritsa kampaania „50% vähem pakendit – oleme koos säästlikumad“
  • Maxima Eesti „Telefon on nüüd ostupult“
  • SEB Panga küberturvalisuse teavituskampaania
  • Soraineni COVID-19 äririskide juhtimise kampaania
  • Tele2 ärikliendile suunatud tegevused 2020. aastal.
Tallinna Tehnikaülikooli brändijuht Diana Aljas. Foto: Raul Mee

Aasta Turundustegu 2020 avaliku sektori Grand Prix’ võitis Tallinna Tehnikaülikooli 2020/2021. aasta uute tudengite värbamise kampaania.

  • Klient: TalTech (Turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Anne Muldme ning brändijuht Diana Aljas)
  • Loovgentuur: Tank
  • Meediaagentuur: Mindshare Eesti
  • Kodulehe arendaja: MIXD
  • Chatboti arendaja: Eduliiga
  • Podcastid: Accelerista

Allikas: Best Marketing

Toimetas: Silja Oja, TULI

Kõik uudised