Uudised

Maikuu influencer-kampaaniate arv ja prognoositav maht ületab jõulueelse perioodi numbreid
Olukorrast influencer turunduses Eestis ja eriolukorra mõjust sellele räägivad Promoty kampaaniate kvaliteedijuht Anni Rahula ning turundusjuht Marelle Ellen.

Telia tööandja brändi asus juhtima Eva-Kristiina Ponomarjov
Märtsikuu lõpus liitus Teliaga uus tööandja brändi juht Eva-Kristiina Ponomarjov, kes asus esimese asjana eriolukorra ajal Telia inimeste vahel katkematut sidet looma, ise päevagi uusi kolleege füüsiliselt nägemata.

Reklaamiagentuur Kriit: venelaste integreerimisel on riigist rohkem tööd teinud ära Sipsik ja räppar Nublu
12. mail toimus TULI webinar teemal „Kuidas turundada venekeelsele sihtrühmale Eestis“, kus jagasid oma kogemusi ja nõuandeid Konstantin Burõi ja Sergei Semjonov reklaamiagentuurist Kriit. Siinkohal kokkuvõte räägitust.

TULI kaasabil valmis põhjalikult ümber kirjutatud alkoholireklaami juhend
TULI ja TTJA koostöös on valminud põhjalikult ümber kirjutatud alkoholireklaami juhend, millest on nii reklaami tellijal kui ka reklaami loojal küll palju kasu, aga mis muidugi ei saa kõrvaldada seaduses olevaid igandeid või ebapraktilisusi. TULI panusest turustandardite loomisse räägib lähemalt TULI vastava töögrupi juht Joel Volkov, kes arvab siiski, et Eesti vajaks uut ja kaasaegset reklaamiseadust.

Üritustööstuse ühispöördumine ellujäämise nimel pikaajalise ärikeelu tingimustes
Turundajate Liit (TULI) avaldab täismahus Eestis üritusi korraldava ja tugiteenuseid pakkuva valdkonna, mis on koroonaviiruse SARS-CoV-2 puhangust alguse saanud kriisi tingimustes kõige pikaajalisema ja mahukaima tegevuspiirangu all ning hetkel ilma abita, pöördumise riigi poole.

TULI soovitab. Liisa Kivirähk armastusest ja teistest tunnetest, aga ka Kose jaanitulest ja Kroonikast.
Lugu sarjast „TULI soovitab”, kus liidu liikmed jagavad oma inspiratsiooniallikaid. Optimist Creative’is töötav Liisa Kivirähk räägib teemadest, mis teda kui noort copywriterit köidavad.

Alina Kester: hea reklaam ei ole agentuuri, vaid ettevõtte nägu
Liveni loovjuht Alina Kester, kes kuulub ka ettevõtte juhatusse, räägib kinnisvara turundamisest kriisiajal ning selgitab, miks nad oma turundusraha praegu vaid Eesti meediakanalitesse suunavad.

Dalton: PR ja digiturundus on lahutamatud
„Oluline on, et kampaaniate elluviimise järel ei lõppeks tegevus kajastuse kokkuvõttega, vaid tulemuste analüüsiga, mille järel liigutakse edasi ja tehakse järeldusi, mida vaja järgmisena teha,“ ütleb kommunikatsioonibüroo Dalton juht Ivo Kallasmaa.