Uudised

Loovkonkursile EPICA pikendati tööde esitamise tähtaega, uus kuupäev on 2. november
Juba 34. korda toimuva globaalse loovkonkursi EPICA teeb eriliseks tema žürii, nimelt valivad võitjaid välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad.

Kampaania kutsub inimesi tutvuma enda tulevase pensioniga
Sotsiaalkindlustusamet ja sotsiaalministeerium alustasid 16. oktoobril ühise sotsiaalkampaaniaga, mille eesmärk on kutsuda inimesi mõtlema, milline on nende tulevane pension. Kampaania loovidee ja teostus on sündinud koostöös Vurri ja MediaBrokeriga.

Telia „Suurim julgus” käivitub taas. 40 000 last kogeb küberkiusamist, sekkuda julgevad vähesed
Sellel nädalal alustab Telia taas küberkiusamise vastase kampaaniaga „Suurim julgus”, kus pannakse südamele, et suurim julgus on vägivallale vastu astuda ja pakkuda tuge kõigile, kes ise end kaitsta ei oska või ei suuda.

Baltikumi suurim terviseteenuste keskkond muutis nime: SportID-st sai Stebby
SportID viis koostöös disainiagentuuriga Neway läbi brändimuutuse ning kannab nüüdsest uut nime Stebby. Uus bränd ei too kaasa suuri muudatusi keskkonna funktsionaalsuses, küll aga on täiesti tundmatuseni muutunud välimus.

#nähtavkristiines – Kristiine keskus ja Kristiine linnaosa jagasid ära üle 2000 helkuri
Kui paljusid inimesi oled sina näinud viimastel päevadel helkurit kandmas? Suur hulk inimesi on arvatavasti teadvustanud, et oleks vist aeg helkur jope külge panna, aga kui paljud sellele vastavalt ka käituvad? Kuidas teha helkurikandmise kampaaniat selliselt, et inimesed päriselt helkurit kandma hakkaksid? Kristiine keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhi Helina Leifi sõnul on see lihtne küsimus: „Ainult sõnalisest suunamisest ei piisa, inimene peab koos sõnumiga ka helkuri saama.“

TULI uus liige Media House: pikaajaline koostöö tekitab ühise mäluruumi
„Ettevõtete areng liigub mööda sinusoidi ja tema turunduspartneril peab olema kogemusi erinevatest olukordadest, sest vaid nii tekib kliendil ja tema partneritel piisavalt hea ühine mäluruum,“ räägib meediaagentuuri Media House partner ja tegevjuht Raido Raamat.

Rohetiiger hakkab vedama rohehüpet Eesti ühiskonnas
Rohepööre tehakse ära ettevõtete poolt, sest seda nõuab konkurentsiolukord. Rohepesus alusetult süüdistamine võib seda arengut pidurdada, kirjutab Rohetiigri kommunikatsioonijuht ja Agenda PR partner Helin Vaher.

Inbank toob turule Eestis ainulaadse cashback-programmiga makseäpi ja -kaardi
Seni peamiselt järelmaksu pakkunud Inbank tõi oktoobris turule uue ajastu makseäpi ja -kaardi Inpay. Erinevalt tavapärastest preemiaprogrammidest maksab Inbank esimesena Eestis ostudelt kaks protsenti raha tagasi.

Media House võitis üle-euroopalise moekaubamaja About You kliendikonkursi
Media House võitis kogu Baltikumis ühe selle aasta suurema kliendikonkursi. Meediaagentuuri kliendiks sai Saksa päritolu online moekaubamaja About You, mis tegeleb moetoodete e-müügiga 14 Euroopa riigis. Kui tihtipeale käib selliste ettevõtete baltikumiülese meedia koordineerimine lätlaste kaudu, siis seekord võttis juhtimise enda kanda Eesti agentuur.