Uudised
Kui reklaam keelatakse, sest lapse nägu katab triipkood. „Eesti kalleimad lapsed“ juhtum.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) alustas Lastefondi reklaamide „Eesti kalleimad lapsed“ suhtes menetlust, kuid otsustas selle pärast fondilt selgituste saamist lõpetada. Ameti hinnangul oli reklaam, kus lapse nägu katab triipkood, vastuolus heade kommete ja tavadega, sest kujutas last tootena. Kommenteerivad Madis Ots (Salama) ja Jaana Tael (TTJA).
TULI uus liige Leadoo MT vormib veebikülastused tulemusteks
„Ligi 90% veebilehe külastajatest on passiivsed ja lahkuvad sealt interaktsiooni puudumisel. Meie missiooniks on need uitajad nii uitajatele endile kui ka ettevõtetele kasulikult kokku tuua. Tulemused on seni olnud muljetavaldavad, konversioonimäära kasv on olnud vähemalt 30-100%,“ ütleb turundustehnoloogia ettevõtte Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla.
Stockmann otsib turunduse valdkonnajuhti
Sobid ideaalselt Stockmanni inimeseks, kui Sul on kogemus turunduses ja kommunikatsioonis, lai silmairing ning oskus näha nii pisiasju kui ka suurt pilti. Oled hingelt meeskonnamängija ning oskad soravalt eesti ja inglise keelt. Kasuks tuleb soome keele mõistmine.
Martin Rauam: käesoleval kriisil puudub üks tüüpiline majanduskriiside loogika
Delfi TV Eriolukorra Erisaates oli juttu sellest, mis toimub praegu Eestis ürituste korraldamise valdkonnas – sektoris, mis läks esimesena kinni ja avaneb viimasena ehk kannatab kõige pikemalt. Stuudios olid külas Eesti Konverentsibüroo tegevjuht Kadri Karu ning üritusturundusagentuuri Jolos partner ja TULI juhatuse liige Martin Rauam.