Uudised

Lõppeva aasta populaarseimad Google’i otsingud Eestis: Terviseamet, koroonaviirus ja distantsõppekeskkonnad
Juba 20 aastat on veebikeskkond „Google Trends“ võimaldanud huvilistel hoida end kursis värskete andmetega populaarsematest otsingutest ja märksõnadest, mis inimestele huvi pakuvad. Kätte on jõudmas järjekordne aastalõpp ning sellega ka aeg visata taas pilk peale aasta populaarseimatele otsingumärksõnadele, mis on võrreldes 2019. aasta trendidega paljuski muutunud.

Karl Multer lahkus SEB turunduse ja kommunikatsiooni meeskonnast
SEB Pank lihtsustas turunduse ja kommunikatsiooni juhtimise struktuuri Baltimaades ning selle tulemusena lahkus pangast antud valdkonda pikaajaliselt juhtinud Karl Multer. Karli ülesanded jaotati teiste turunduse ja kommunikatsiooni juhtkonna liikmete vahel.

CV Keskus: turundusvaldkonnas on aktiivsete tööpakkumiste arv võrreldes eelmise aasta sama ajaga taastunud
Loe, millistes sektorites plaanitakse lähikuudel enim töötajaid värvata. Üllatuslikult ei ole kõige tagasihoidlikumad värbamisplaanid enam üldsegi mitte turismisektori tööandjatel.

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020
Milose tegevjuht Brit Mesipuu viis novembris läbi uuringu Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutusharjumuste kohta, kus osales 1641 noort. Uuring andis kinnitust, et kuigi sotsiaalmeedia platvormide reeglite järgi on nende kasutamine lubatud valdavalt alates 13. eluaastast, ei peeta sellest tavaliselt kinni. Suurim esindatus koolilaste seas oli viisikul Facebook + TikTok + Snapchat + YouTube + Instagram.

Guido Pärnits: Ülemiste kui linnavärav võiks kasvada välisturismi magnetiks
Milliste murede ja rõõmudega seisab tänases heitlikus maailmas silmitsi üks keskus, mis saanud koduks enam kui paarisajale kauplusele, teeninduspunktile, restoranile ja muude sektorite ettevõtetele? 16 aastaga Eesti suurimaks kaubanduskeskuseks tõusnud ja hiljuti omas vallas Baltimaade parima tiitli pälvinud Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits vastab TULI tippjuhtide sarja järjekordses loos sellele ja veel paljudele teistele küsimustele.

Valminud on 2021. aasta rahvaloenduse logo ja graafiline identiteet
Kõiki Eesti inimesi puudutava rahva ja eluruumide loendusega aitavad esmatutvust luua kampaania äsja valminud logo, hüüdlause ja nüüdsest avatud sotsiaalmeediakanalite kontod. Rahvaloenduse visuaalse identiteedi töötas välja loovagentuur Kontuur Leo Burnett.

Rimi ja Toidupank teevad koostööd selle nimel, et kõigi laste pühadelaud oleks kaetud hea ja paremaga
Toidupank ja Rimi kutsuvad detsembris kõiki, kel vähegi võimalik, tegema annetust Toidupanga jaoks. Näitleja Henrik Kalmet, kes on ise samuti toidukogumistel kaasa löönud, innustab inimesi tänavu heldemad olema, sest abivajajaid on kriisi tõttu kordi rohkem kui varem.

EAS lükkas edasi algselt detsembrisse planeeritud kampaania “Kingi aega”
Riik loobus kampaaniast ja jättis matkakorraldajad hätta, kirjutab ERR. EAS-i kampaania, mis pidi inimesi jõulude eel inspireerima kodumaiseid looduselamusi ja kinkekaarte kinkima, otsustati viiruse tõttu edasi lükata. Matkakorraldajad edasilükkamist ei mõista ja loodavad, et otsustatakse siiski ümber.