Uudised

A. Le Coq vahetab plastkõrred paberist kõrte vastu
A. Le Coq vahetab esimesena Eestis kõikide mahlapakkide joogikõrred paberist tehtud alternatiivi vastu. Eelmisel nädalal toodeti Reola tootmisüksuses esimene testpartii Limpa kõrrejooke, millel on küljes uudsed, looduses lagunevad paberkõrred. Järk-järgult vahetatakse plastkõrred välja kõikidel Limpa mahlajookidel ja smuutidel. Selle sammuga jääb ühes aastas tootmata ligi 4,1 miljonit plastjoogikõrt.

Tartu 2024 palkas produtsendiks Kaspar Augi
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 teabe- ja turundustiimi produtsendi ametikohale asus Kaspar Aug. Endine Genialistide Klubi arendusjuht, muusikasündmuste produtsent ja DJ aitas viia Tartu linna Euroopa kultuuripealinna tiitli võiduni juba 2018. aastal.

Kiusamisvaba kooli kampaania lõppakord: 13 influencer’it tegid jõhkra tätoveeringu
Mida on ühist Kristel Aaslaiul, Karolin Kuusikul, Mari Ojasaarel, Grete Paial, Ženja Fokinil ja Marimellil? Nad kõik said hiljuti uue julge tätoveeringu. Liblikate või lillede asemel on selles tätoveeringus peidus aga valus sõnum.

Kuldmuna digižürii juht Laura-Maria Freiberg: hea digikategooria töö on kasulik, kasutatav ja nauditav
„Kuldmunal hindame loovust ja tähistame kõige kasulikumaid, ilusamaid, napakamaid ja lahedamaid ideid, mille peale inimesed on tulnud,“ ütleb Kuldmuna 2021 digižürii juht Laura-Maria Freiberg. Loe intervjuud Laura-Mariaga ja saa tuttavaks digižürii koosseisuga.

Ellex Raidla autoriõiguste teemaline veebinar
Inspiratsioon versus lubamatu kopeerimine. Litsentsid, loovutused, lepingud, load, kinnitused ja muu formaalsus – kas saab ka ilma? Autoriõigused on turunduses oluline, aga paljudele keeruline teema. Ellex Raidla advokaadid Ants Nõmper ja Mari Must jagavad 31. märtsil kell 15:00 TULI liikmetega oma kogemusi ja teadmisi.

Division kalakampaaniast: me ei tee tavapärast köitva visuaali keskset reklaamikampaaniat, vaid loome vundamenti laiema eesmärgi saavutamiseks
Veebruaris alanud kalli kampaania „Kala kõlab hästi“ veebileht sai sotsiaalmeedias kriitikat – nii vähe sisu, vaid 12 retsepti. Loovagentuuri Division projektijuht Joonas Paas selgitab, et selle kampaania keskmes ei ole tüüpiline staatilisena loodud koduleht, vaid pikemale perioodile planeeritud tegevuste kajastamine ja seeläbi korduskülastajate aktiivsena hoidmine. Lisaks annab Joonas ülevaate, mida põnevat järgnevatel nädalatel inimesteni tuuakse.

Kas Piia Heivdali lugu muudab viimaks seadust?
Mia Belle Trisna juhtum, kus 14-aastane laps langes väidetavalt seksuaalse ärakasutamise ohvriks, olles suhtes endast oluliselt vanema täiskasvanuga, pole esimene. Neid lapsi on palju. Nende lood on hirmsad ning kohutavalt kurvad. Ja nendest räägitakse piinlikult vähe. Sest häbi on. Valus on. Väga-väga valus on.

Hede Kerstin Luik: juhi töö on hästi tehtud, kui teda ennast enam vaja pole
Meeskonna juhtimine on oskus, mida vajame ilmselt kõik ühes või teises rollis enda elus. Kuidas parimal moel meeskonnaga tulemusteni jõuda oli teema, millele keskendus EBS Executive Education Turundusjuhtide arenguprogrammi teine moodul. Arutelu juhtis Hede Kerstin Luik, kokkuvõtva intervjuu Hedega tegi Tiina Lepisk.

Kuldmuna disainižürii juht Hannes Paesoo: kulla eelduseks on potentsiaalne läbilöögivõime rahvusvahelistel konkurssidel
Ühte Kuldmuna 2021 disainižüriidest, mis hindab pakendi- ja brändingukategooriaid, juhib Hannes Paesoo – Eesti ainsa ja paljuauhinnatud pakendidisaini agentuuri KOOR asutajapartner ja AD. Saa tuttavaks Hannese koostatud rahvusvahelise žüriiga!