Uudised

Tallinnas avati uus sündmuskoht: Fahle Pargi galeriitänav
Vaatamata koroonast tingitud üldisele majanduslikult raskele olukorrale ja keerulisele ajale ürituste korraldajatele, lisandus Tallinna kesklinna uus ja põnev koht sündmuste korraldamiseks. Värskelt valminud Fahle Pargi klaaskatusega galeriitänaval peeti ka ära juba esimene eksklusiivne sündmus, uue Mercedes-Benz S-klassi luksussedaani esitlus.

Kalakampaania – uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö
Eile tutvustatud kampaaniaga „Kala kõlab hästi“ soovib Maaeluministeerium julgustada Eesti inimesi senisest rohkem kalatooteid tarbima. Aga mille poolest kõnealune riigihange tavapärasest erines ja miks osutus võitjaks loovagentuur Division?

EAS aitas mullu Eestisse tuua 160 miljonit eurot välisinvesteeringuid
EAS aitas eelmisel aastal Eestisse tuua 160 miljoni euro väärtuses välisinvesteeringuid, mis lõid üle Eesti rohkem kui 800 kõrgepalgalist töökohta. Vaata, millised olid suurimad välisinvesteeringud möödunud aastal.

Möödunud aasta eksport jäi pea 2019. aasta tasemele
Statistikaameti andmetel vähenes 2020. aastal kaupade eksport võrreldes aasta varasemaga 1% ja import 6%. Esimesel poolaastal toimunud kaubavahetuse vähenemist aitas tasakaalustada lõpukuudel toimunud kasv – detsembris kasvas eksport 25% ja import 10%.

Algas kampaania “Makse makstes hoiame Eestit koos”
8. veebruaril algas Maksu- ja Tolliameti (MTA) kampaania „Makse makstes hoiame Eestit koos“, mis rõhutab iga maksumaksja panust Eesti elu toimimisse. Kampaania ideelahenduse töötas välja loovagentuur Creatum.

17. veebruaril tasuta veebinar: “Kuidas disainida lastele ja lastega?”
Avaliku sektori innovatsioonitiim ja inimkeskseid lahendusi otsiv Rakendusliku Antropoloogia Keskus kutsuvad selle aasta esimesse I-Klubisse. Võtame koos luubi alla ühiskonnas ühe keeruliselt uuritava, kuid teisalt meile justkui nii tuttavliku sihtrühma: lapsed. Osalemine tasuta!

Super Bowl 2021 reklaamid: koroonaraskused ja nostalgialaine
Eesti aja järgi öösel vastu 8. veebruari toimus USA reklaami-, muusika- ja spordiüritus Super Bowl 2021. See on telesündmus, kus ligi 100 miljoni silmapaari ette tuuakse kõige kallimad reklaamid – 30-sekundilise klipi näitamine maksis tänavu 5,5 miljonit dollarit. Reklaamijate lähenemine jagunes laias laastus kaheks – ühed rääkisid rasketest aegadest, teised surfasid nostalgialainetel. Ja vaatamata pandeemia-aastale (või just selle pärast) tehti ka palju nalja.

17. veebruaril TULI veebinar: kvartaalne meediaraport Initiative’ilt
Meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom teeb taas ülevaate kõige olulisematest teemadest meediamaastikul. Seekord on stuudios ka suurte meediaomanike esindajad: Signe Suur (TV3 Grupp), Jüri Pihel (Postimees Grupp), Kristiina Sepp (JCDecaux) ja Heiki Abel (Sky Media). Lisaks Erki Heinsaar meediaagentuurist Mediabrands Digital.

Ekspress Meedia hakkab vahendama reklaamimüüki ka sotsiaalmeediasse
Veebruarikuust liidab Ekspress Meedia oma reklaamimüügi põhiteenuste hulka ka sotsiaalmeedia planeerimise, mis võimaldab pakkuda klientidele paremat müügikampaaniate sihtimist ning muuta klientidele tehtavad meediaplaanid laiahaardelisemaks.