CARAT Eesti juhina alustas tööd Kristo Reiland
Alates 9. veebruarist on CARAT Eesti juht Kristo Reiland.
Varasemalt on Kristol kogemus mitmes erinevas meediakanalis. Kristo karjäär valdkonnas algas Eesti suurimas välimeedia ettevõttes JCDecaux, mõni aasta hiljem liitus ta TV3 Grupiga võtmekliendihaldurina ning eelmised, ligi kolm aastat, vastutas Kristo Õhtulehe printmeedia müügimeeskonna ning tulemuste eest.
„Kristo pikaajaline kogemus meedias ja klientide vajaduste hea tundmine on just see, mida edukaks meediaagentuuri arendamiseks ja meeskonna juhtimiseks on vaja,“ tunneb suurt heameelt uue kolleegi liitumisest dentsu Eesti tegevjuht Britte Maidra.
„Otsustasin CARATiga liituda, kuna agentuuris on mul võimalik rakendada oma meediakogemust ning varasemat koostööd klientidega palju laiemalt ja strateegilisemalt. Meediakampaania ei ole eesmärk, vaid vahend kliendi äriliste eesmärkide saavutamiseks. Kui varasemalt olin seotud ühe konkreetse kanaliga, siis oma uues rollis ja CARATi kogenud meeskonnaga saab kanalite tugevusi kombineerida ja klientide suuremat lisaväärtust luua,“ ütles Kristo Reiland.
Lisaks sai Reilandi sõnul otsustavaks rahvusvaheline ettevõte, mis annab võimalused koguda teadmisi ja õppida juurde teiste riikide kogemusest, rääkimata tihedast koostööst Baltikumi ja Skandinaavia kolleegidega, mida CARATi dentsu gruppi kuulumine võimaldab.
CARAT on maailma esimene meediaagentuur, mis loodi 1968. aastal ja kuulub globaalsesse turunduskommunikatsiooni agentuuride gruppi dentsu International, olles esindatud enam kui 100 riigis. Eestis tegutseb CARAT juba üle 25 aastat ning on üks juhtivaid meediaagentuure ka Lätis ja Leedus. Agentuur kuulub Dentsu Estonia AS-i alla, kus kokku töötab üle 40 inimese.
Dentsu on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 87 liiget.