Uudised
TULI kaasabil valmis põhjalikult ümber kirjutatud alkoholireklaami juhend
TULI ja TTJA koostöös on valminud põhjalikult ümber kirjutatud alkoholireklaami juhend, millest on nii reklaami tellijal kui ka reklaami loojal küll palju kasu, aga mis muidugi ei saa kõrvaldada seaduses olevaid igandeid või ebapraktilisusi. TULI panusest turustandardite loomisse räägib lähemalt TULI vastava töögrupi juht Joel Volkov, kes arvab siiski, et Eesti vajaks uut ja kaasaegset reklaamiseadust.
Üritustööstuse ühispöördumine ellujäämise nimel pikaajalise ärikeelu tingimustes
Turundajate Liit (TULI) avaldab täismahus Eestis üritusi korraldava ja tugiteenuseid pakkuva valdkonna, mis on koroonaviiruse SARS-CoV-2 puhangust alguse saanud kriisi tingimustes kõige pikaajalisema ja mahukaima tegevuspiirangu all ning hetkel ilma abita, pöördumise riigi poole.
Kui reklaam keelatakse, sest lapse nägu katab triipkood. „Eesti kalleimad lapsed“ juhtum.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) alustas Lastefondi reklaamide „Eesti kalleimad lapsed“ suhtes menetlust, kuid otsustas selle pärast fondilt selgituste saamist lõpetada. Ameti hinnangul oli reklaam, kus lapse nägu katab triipkood, vastuolus heade kommete ja tavadega, sest kujutas last tootena. Kommenteerivad Madis Ots (Salama) ja Jaana Tael (TTJA).
TULI uus liige Leadoo MT vormib veebikülastused tulemusteks
„Ligi 90% veebilehe külastajatest on passiivsed ja lahkuvad sealt interaktsiooni puudumisel. Meie missiooniks on need uitajad nii uitajatele endile kui ka ettevõtetele kasulikult kokku tuua. Tulemused on seni olnud muljetavaldavad, konversioonimäära kasv on olnud vähemalt 30-100%,“ ütleb turundustehnoloogia ettevõtte Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla.