Uudised
Eesti Parima Toiduaine konkursi hõbemärgid on valitud
Tänavune Parim Kalatoode on Heimon Kala õrnas soolas vikerforellifilee, Parim Lihatoode Talleggi Pool kana ürdivõiga küpsetuskotis, Parim Puu- ja Köögiviljatoode Salvesti Muuti Ökoloogiline õuna-mango-peedi-mustsõstrapüree ning Parim Kondiitritoode Kalevi Leiger tume šokolaad tervete mandlitega.
Adovinci tõi koostöös Olerexiga turule valideeritud kontaktidel põhineva välireklaami lahenduse
Reklaamlahendust eristab senistest asjaolu, et kontaktinumbrid tuginevad ainult interaktiivsuspunktidel. Uut reklaamivõimalust saab kasutada kokku 85 Olerexi teenindusjaamas ning see on eelkõige mõeldud üle-eestilistele reklaamkampaaniatele.
Neway lõi Convertalile uue brändi ja kodulehe
Digiturunduse agentuur Convertal sündis 2009. aastal, kui kaks sõpra Fred Koppel ja Taavi Raidma asutasid ettevõtte, mille eesmärk oli viia Eesti ettevõtete äri suurte otsingumootorite reklaamidesse. Sealt edasi läks Convertal käima samas tempos kogu muu digimaailmaga: kiirelt ja kõrgelt.
Eesti Parima Toiduaine konkursil selgusid esimesed tiitlivõitjad
Tänavune Parim Piimatoode on Farmi jogurtine toorpuder mustikate ja chia seemnetega, Parim Valmistoode Saarioinen Eesti Mamma kaera-õuna pannkoogid, Parim Pagaritoode Leiburi Röst kaerajuuretisega, Parim Magustoit Premia 40% vähema suhkruga mango-passionvilja koorejäätis ning Parim Kaste Salvest Vegan majonees.
Veel kuu aega saab kandideerida Eesti Disainiauhinnad 2020 konkursile
29. juunini saab esitada töid Eesti Disainiauhinnad 2020 konkursile, mis tunnustab Eesti võimekamaid disainereid ja disainibüroosid, parimaid disainikasutajaid ning erilisemaid disainitegusid. Eesti Disainiauhinnad 2020 toob avalikkuse ette disainivaldkonna viimase kahe aasta edulood.
Täna algas kaasautoritena kõiki eestimaalasi kaasav siseturismi kampaania
Üleriiklikku turismiturundust juhtiv Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EASi) turismiarenduskeskus alustas täna ulatuslikku siseturismi kampaaniat „Armasta Eestit!“, mille eesmärk on inspireerida inimesi avastama enda jaoks uusi kohti ja koguma erilisi hetki, kaasates kõiki Eesti inimesi kampaania kaasloojatena.