Uudised
TULI webinar: venekeelne turundus ja kommunikatsioon – case study’de analüüs
12. augustil koguneme taaskord Zoomis, et rääkida turundusest ja kommunikatsioonist vene sihtrühmale. Sel korral on TULI liikmetel võimalik haruldane võimalus küsida enda case’idele tagasisidet loovagentuuri Protein juhilt Vladimir Pavlovilt.
Maailm on lukus. Aju on vaba. EKA ja TTK rekordtulemustega sisseastumiskampaaniate taga on Salama.
Salama teeb koostööd kahe kõrgharidust pakkuva kooliga – Eesti Kunstiakadeemia ja Tallinna Tehnikakõrgkooliga. Mõlemas koolis on kattuvaid erialasid ja isegi CVI-s sätestatud põhivärvid on mõlemal roheline-must-valge, samas ei näe kumbki teises otsest konkurenti. Nii viiski Salama paralleelselt läbi kaks sisseastumiskampaaniat, millest räägib lähemalt agentuuri loovjuht ja partner Madis Ots.
Keerulise aja turunduskanalid: kas kordub möödunud kriisi kogemus?
Erinevate prognooside kohaselt ootab ülemaailmset majandust lähiajal ees etapp, mida saab võrrelda MASU-perioodiga kümmekond aastat tagasi. Koos majanduslangusega, mille suuruseks on Eesti Pank ennustanud 6-14% ning Euroopa Komisjon 6,9%, väheneb inimeste tarbimisvõimekus ja ostuotsuseid tehakse ratsionaalsemalt.
Valitsus lubab juuli keskpaigast avalikele üritustele rohkem külastajaid
Valitsus otsustas leevendada alates 15. juulist avalike koosolekute, avalike ürituste ja spordivõistluste korraldamisele seatud piiranguid ning suurendada lubatud külastajate arvu. Välitingimustes toimuvatel üritustel võib alates juuli keskpaigast senise 1000 asemel osaleda kuni 2000 inimest. Siseruumides lubatakse praeguse 500 inimese asemel üritustele maksimaalselt 1500 külalist.
EASi turismiarenduskeskuse kampaaniad kutsuvad Eestisse soomlasi ja lätlasi
EASi turismiarenduskeskus alustas eelmisel nädalal turismikampaaniaid lähiturgudel Soomes ja Lätis, mis tuletavad lähinaabritele meelde, et Eestis on head võimalused mitmekesiselt puhata ning motiveerivad naabermaale tegema eeskätt pikemaid reise. Kampaaniate agentuuriks on Age Creative.
PORTFOOLIO: Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius
Esimene lugu uuest sarjast, kus TULI tutvustab turundusmaailma teravamaid pliiatseid ja kirkamaid kriite läbi nende tööde. Otsa teeb lahti neli aastat järjest Kuldmunal Aasta Agentuuriks valitud Optimist Creative’i loovjõud Siim Nikopensius, kes on võitnud kohalikelt ja rahvusvahelistelt loovkonkurssidelt kokku üle 50 auhinna.