Uudised

Algas Uuskasutuskeskuse kampaania „Anna uuele ringile!“
Uuskasutuskeskuse kevadises teavituskampaanias annavad teistele eeskujuks olles oma asjad uuele ringile telelegend Reet Linna, raadio- ja saatejuht Andrei Titov, näitleja Doris Tislar, muusik ja luuletaja Marten Kuningas ning näitleja ja moelooja Karin Rask. Kampaania loovagentuur on La Ecwador.

Turundus, mida poleks olnud: reklaamikampaaniad
Nii nagu ürituste korraldajad pidid käigu pealt kõik plaanid ümber mängima, olid viirusepuhangus sunnitud uue olukorraga kohanema ka reklaamitegijad. Vaatame Kuldmuna eel sarja “Turundus, mida poleks olnud” teises osas, kuidas leiti teid uute võimalusteni.

Lauri Pedaja: huumor on hea võti inimeste kaitsebarjääride murdmiseks
Digiagentuuri Vurr sotsiaalmeedia loovjuht Lauri Pedaja on üks kolmest eksperdist, kes juhendas noori kraanivee reklaamide loomisel Tallinna Vee korraldatud reklaamikonkursil „Veendumus“. Lauri jagas oma seminaril soovitusi, mille abil jõuda lahedast loovideest tugeva teostuseni. Tema sõnul on loovidee kogu kampaania tuum, mille leidmiseks tuleb võtta aega.

TULI taskuhääling. Patrik Kupenko: loovust ja meediat tuleb liita
Mille kavatseb Cookie Monster nahka pista, kuidas kolmanda osapoolte küpsiste kadumine mõjutab digiturundajate tööd, miks loovust ja meediat tuleb liita ning millega tegeleb agentuur MIXD? Sellest kõigest räägib taskuhäälingusaates MIXD agentuuri juht Patrik Kupenko.

Sammud väiksema jalajäljega välireklaami poole
Pöörame siin artiklis pilgu välireklaamile ning vaatame, kuidas erinevad kohalikud ja välismaised brändid jätkusuutlikkust oma turundustegevustesse põiminud on. Tutvustame JCDecaux tegevusi välireklaami ökoloogilise jalajälje vähendamisel ning kutsume kõiki sama mõtteviisiga liituma.

Leibkondade kulutused toidule, eluasemele ja majapidamisele suurenesid, mujalt hoiti kokku
Statistikaameti andmete alusel kulutas leibkonnaliige eelmisel aastal keskmiselt 477 eurot kuus, mis on 12 eurot vähem kui 2019. aastal. Sundkulutused ehk leibkonna eelarve vältimatud kulutused toidule ja eluasemele suurenesid aastaga seitsme euro võrra.

Veebiseminarid – võitlus sekundite pärast
Aastaid tagasi ei kujutanud meist keegi ette, et ta läheb turunduskonverentsile ja kuulab seal ainult esinejaid, kohvipauside ajal aga teistega ei suhtle. Muutused on tulnud, et jääda ja veebiseminaride populaarsus jätkub ka peale koroonakriisi, ennustab SEB erakliendi turunduse segmendijuht Janno Rasmus Dreger.

TTJA: e-poe sooduskampaania ei tohi eksitada tegelikust kõrgema tavahinnaga
E-poodide sooduskampaaniate kontrolli käigus tuvastas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) peamiste rikkumistena reaalsest kõrgema tavahinna kuvamise tarbijaile, kampaaniate lõpukuupäeva avaldamata jätmise ning liigsagedad kampaaniad.