17.06.2022

LeverUP toob Eesti turule tehisintellekti poolt juhitud turunduslahenduse

LeverUP Consulting OÜ laiendas oma teenusteportfelli ning sai üheks vähestest ametlikult akrediteeritud Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization (endine Interaction Studio) partneriks Euroopas.

Märt Jõesaar.

MC Personalization, varem tuntud kui Interaction Studio, on tehisintellekti (AI) juhitud kliendisuhtlus, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele kanaliteüleselt reaalajas isiksustatud suhtlust. Suurendades konversioonimäära ja klientide lojaalsust.

„Tehisintellekt õpib kliendi käitumist kõikides kanalites ning see on aluseks täiesti uut tüüpi kliendisuhtlusele, mis on päriselt personaalne ja kus kliendile pakutakse ainult seda, millest ta on tõesti huvitatud,” ütles LeverUPi Eesti üksuse juht Märt Jõesaar.

MC Personalization ühendab omavahel müügi-, turunduse- ja teenindusandmed, mis võimaldab kliente automaatselt segmenteerida, pakkuda isikupärastatud turunduskampaaniaid personaalse veebisaidi sisu ja isikupärastatud e-kirjade, tõukemärguannete ja rakendusesiseste sõnumitega. Ning teha seda siis, kui see on kliendi jaoks kõige asjakohasem.

AI õpib kliendi kohta pidevalt juurde, omab teadmisi ostueelistustest ning suudab leida üles ka temaga sarnaste huvidega inimesed, kellele reklaame saata. Salesforce Marketing Cloud (MC) Personalization’iga saab lisaks tavapärastele kanalitele nagu e-kirjad ja SMS-id, reklaame edastada veel kaheksal erineval platvormil, näiteks Instagramis või Facebookis.

„MC Personalization on järgmise põlvkonna kliendikogemuse platvorm, mis mitte ainult ei kogu ja analüüsi andmeid, vaid tegutseb ka reaalajas. Tänu Salesforce’i ametlikule tunnustusele ja meie kogenud ekspertidele saame pakkuda ettevõtetele väga isikupärastatud kampaaniaid,“ lisab Jõesaar.

LeverUP Consulting on maailma suurima kliendihaldusplatvormi Salesforce partner, millel on esindused üle Baltikumi ja Horvaatias. Ettevõtte portfelli kuuluvad hiiglased nagu Hilti, Danfoss, Metro ja Interwetten. LeverUP-il on kasvav ja ambitsioonikas meeskond, mis koosneb CRM-i ja turunduse automatiseerimise valdkonna kogenud ekspertidest.

Salesforce on ülemaailmne CRM turuliider, mida kasutab enam kui 80 protsenti Fortune 500 ettevõtetest.

Kui oled otsustanud viia kliendihalduse uuele tasemele ja tahad olla kindel, et süsteem saavutab oma täieliku potentsiaali, siis lisainfot leiab siit.

Toimetas Kaarel Täll, TULI

LeverUP on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 95 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt