Uudised

Coop Pangaga liitus 100 000. klient
Coop Pank võttis 2019. aastal börsile tulles üheks sihiks kasvatada kliendibaas 100 000 kliendini. See eesmärk saavutati plaanitust poolteist aastat varem – eile liitus pangaga 100 000. klient, kelleks on Prelvex AS Järvamaalt.

Kuldmuna õhtut juhivad Redeli-poisid, peol esinevad Miljardid. Pileteid piiratud koguses!
Eesti vingeim ja seekord käsitööliseim loovuspidu toimub kõigi valdkonna gurude, käsitööliste, pandeemikute, isetegijate ja kõigi megaandekate auks erandlikult suvel ja vabas õhus – Põhjala tehases 1. juulil 2021!

Tervisekindlustus nii ettevõtetele kui ka nende töötajatele
Ka edukate ettevõtete supertöötajaid võivad tabada tõsised tervisehädad, millega on targem kähku tegelema hakata. Üheks lahenduseks on Seesami tervisespetsialistide pool ettevõtetele suunatud tervisekindlustus. Kampaania autoriks on Seesamit juba pikki aastaid teenindanud loovagentuur Zavod ning teavitus toimub nii veebis, sotsiaalmeedia kanalites, välimeedias kui ka prindis.

Merle Viirmaa: Coaching on mõtlema innustav ning loominguline partnerlus
Turundusjuhtide arenguprogramm viis osalejad taas rohkem enese- ja meeskonna juhtimise teemade juurde. Sel korral tutvusime coachinguga ning harjutasime ka praktiliselt coachingu tehnikaid. Coachi ehk arengutreeneri panusest inimese tuleviku kujundamisel andis ülevaate Turundusjuhtide arenguprogrammi juhtiv õppejõud ja coach Merle Viirmaa.

Ülemiste City tutvustas brändivärskendust
Baltimaade suurim ärilinnak Ülemiste City tutvustas brändivärskendust, mille käigus uuenes logo, koduleht ja kogu linnaku viidandus. Kuid uue ilme saanud visuaalne identiteet ja sõnumikeel on üksnes tööriistad, mille abil liikuda lähemale julgetele sisulistele eesmärkidele.

Fotograaf Riina Vaikmaa asutas sotsiaalmeedia agentuur WRANGO
Portreefotograafina tuntud Riina Vaikmaa tegutseb nüüd koos partneritega ettevõtetele sotsiaalmeedia teenuseid pakkuvas turundusbutiigis Wrango. „Me aitame rääkida lugusid, mis näitavad ettevõtte inimlikku külge, panevad tooted ja teenused konteksti ja toovad inimesed nende taga kliendile lähemale,“ ütleb Wrango asutaja Riina Vaikmaa.

Uuring: tarbimises on alanud küüniline ajastu
Havasi eelmise aasta sügisel läbiviidud uuringust selgus, et üle maailma ootavad tarbijad brändidelt läbipaistvust, ausust ning käegakatsutavat panust inimeste elu parandamiseks, kuid brändid ei paku seda piisavalt. Ka Eesti tarbijate ootused brändidele on muutunud.