09.09.2022

Pipedrive’i brändivärskendus teeb kummarduse ettevõtte ajaloole

Eesti juurtega müügitarkvara ettevõte Pipedrive võttis kasutusele uuenenud brändiidentiteedi. Värskenduskuuri läbinud logo, uus värvilahendus, illustratsioonid, fotolahendused ja kirjafont peegeldavad ettevõtte juhtmõtet “Üks platvorm oma ettevõtte kasvatamiseks”.

Pipedrive'i brändivärskendus. Allikas: Pipedrive
Pipedrive’i globaalse kommunikatsioonijuhi Mariliis Begeri sõnul oli brändiuuenduse eesmärgiks viia bränd vastavusse ettevõtte strateegiliste arengutega. “Uus bränd põhineb Pipedrive’i senisel pärandil, aga peegeldab ettevõtte muutumist küpsemaks ja funktsionaalsemaks,” sõnas Beger.

Pipedrive on viimase aasta jooksul arenenud müügitarkvarast mitut toodet pakkuvaks platvormiks, mille lihtsalt kasutatavad ja tõhusad tööriistad sobivad väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele oma äri kasvatamiseks. “Investeeringud brändi arendamisse ja bränditeadlikkuse suurendamisse on meie strateegiliseks prioriteediks Pipedrive’i kasvueesmärkide täitmisel,” lisas Beger.

uus brand juhtmote 2
Pipedrive’i brändivärskendus. Allikas: Pipedrive

Pipedrive’i uus visuaalne identiteet on valminud koostöös rahvusvaheliselt tunnustatud brändiagentuuriga Studio Dumbar. “Pärast põhjalikku turuanalüüsi ja uuringuid oleme jõudnud tagasi rohelise põhitooni juurde, mis on ajalooliselt olnud Pipedrive’i värv. Selle kombineerimine särtsakate lillade ja kollaste toonidega on meie valdkonna ettevõtete seas unikaalne ning eristab meid konkurentidest,” selgitas Pipedrive’i disainijuht Teele-Reet Tõrs.

Uus logo on täiustatud ja lihtsustatud versioon varasemast. Kujunduselementide hulka on lisandunud autentsed ja loomulikud fotolahendused eesmärgiga elavada senist disainikeelt ja tõsta fookusesse inimesed, kes päriselt kasutavad Pipedrive’i oma igapäevatöös.

 

Ainuüksi sel aastal on Pipedrive turule toonud mitmeid olulisi tooteuuendusi. Suve hakul lansseeris ettevõte meiliturunduse tööriista Campaigns by Pipedrive müügi- ja turundusprotsesside ühildamiseks ja optimeerimiseks.

Väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete vajadustega arvestamiseks ehitas Pipedrive integratsioonid erinevate tarkvarapakkujatega, muuhulgas näiteks Zoomi, Zendeski, Microsoft Teams, Quickbooksi, Trello, Xero ja Monday.com’iga.

Müügiprotsessi digitaliseerimise ja automatiseerimise toetamiseks hakkas Pipedrive pakkuma turvalist digitaalsete müügidokumentide loomise, allkirjastamise ja säilitamise funktsionaalsust.

 

Pipedrive on 2010. aastal Timo Reini, Urmas Purde, Ragnar Sassi, Martin Henki ja Martin Tajuri asutatud müügijuhtimise tarkvara ettevõte. Pipedrive’i müügitööriistu kasutavad enam kui 100 000 ettevõtet rohkem kui 175 riigis.

Ettevõtte enamusinvestor on Vista Equity Partners, lisaks on firma kaasanud kapitali investeerimisfondidelt Bessemer Venture Partners, Insight Partners, Atomico, DTCP ja Rembrandt Venture Partners. Pipedrive’i kontorid asuvad Tallinnas, Tartus, Londonis, Lissabonis, Berliinis, Prahas, Riias, Dublinis, New Yorgis ja St. Petersburgis Floridas. Kiiresti kasvavas ettevõttes töötab üle 1000 inimese.

 

Toimetas: Siim Kera

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt