15.09.2022

PILETIMÜÜK ALGAS! Tänavune Making Sense konverents keskendub efektiivsusele

Turunduskonverents Making Sense toob sellelgi aastal Tallinnasse esinema tipptegijad üle kogu maailma. Hubases Erinevate Tubade Klubis võetakse 3. novembril jututeemaks efektiivne turundus.

Täpsemalt keskendutakse andmete kasutamisele, jätkusuutlikkusele ning loovusele. Turundajate Liidu tegevjuhi Anniken Haldna sõnul on teemad valitud nii, et need kõnetaks kõiki TULI liikmeid. 

“Oleme kaardistanud olulised teemad ja inspireerivate esinejate kutsumiseks kaasanud liikmete rahvusvahelisi võrgustikke,” räägib ta. “Kui kevadel tähistame raames loovust, siis sügisel Making Sense raames mõtestame lahti tulemused ja efektiivsuse. Samuti ei saa välja jätta jätkusuutlikuse temaatikat, mis on meie turundajate prioriteetide pingereas kõrgel kohal.”

Konverentsi juhatab sisse suurorganisatsiooni World Federation of Advertisers (WFA) juht Stephan Loerke, kes tutvustab turundajate globaalseid missioone ning annab ülevaate, kuidas TULI ning Eesti turundajad sellest osa saaksid. Loerke on WFA organisatsiooni vedanud aastast 2003 ning selle ajaga on liikmete arv neljakordistunud. 2019. aastal valis The Drum Digerati ta digiturunduse 100 kõige mõjukama inimese sekka.

stephanloerkewfanewssmall e1640677238668
WFA juht Stephan Loerke. Foto: wfanet.org

Teisi esinejaid:

Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer, Co-founder at United Imaginations 

jyrki poutanen p59a6167 bw e1635243471283
Jyrki Poutanen. Foto: erakogu

Soomlane Jyrki Poutanen on agentuuri United Imaginations loovjuht ja kaasasutaja. Tal on loovtööstuses kogemust üle 25 aasta ning Adweek on ta nimetanud maailma 100 kõige loovama inimese hulka.  

Lennart Hintz – Chief Transformation Officer, MediaCom EMEA

1540470123082
Lennart Hintz. Foto: erakogu

Lennart Hintz saabub Tallinnasse Šveitsist ning tal on kaasas kogemus, kuidas töötada koos hiigelbrändidega nagu ja Volkswagen. Hintz on MediaCom EMEA (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonnad) innovatsioonijuht. 

Lennart usub oma valdkonna üha kasvavasse tähtsusesse tänapäeva maailmas. 

„Peame meediaagentuuridena kasvatama oma profiili,” ütleb ta. “Meedia ostmise optimeerimine on kõigest alguspunkt, mis ei too kaasa suurt kasvu. Peame astuma sammu tagasi, et vaadata meediat suurema pildina, kuhu kuuluvad ka loovtiimid ja nende sõnumid. Kui kõik otsused põhinevad andmetel, siis suudame viia oma klientide jaoks ellu tõelisi muudatusi. Niimoodi muutuvad kõrgete panustega turundusinvesteeringud üha loogilisemaks.“

Rohkem esinejaid ja täpsema programmi avalikustame peagi!

Piletid

TULI liikmele 125€+km

Üldpilet 155€+km

Pilet sisaldab sissepääsu 3. novembril ETKs toimuvale sündmusele, kohvipause, lõunasööki ning pääset järelõhtule.

Tutvu esinejatega Osta pilet

Millal? 3. novembril 2022 kell 9.30-18.00
Kus? Erinevate Tubade Klubi, Telliskivi 60A-1

Autor: Siim Kera, TULI

 

Kõik uudised