Uudised

Kultuuripealinna turundustegevusi hakkab juhtima Marika Goldman
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 teabe- ja turundustiimi turundusjuhi ametikohale asus Marika Goldman. Kultuurivaldkonna ja Eesti riigi mainekujundamise taustaga turundusekspert peab uuel positsioonil oluliseks partnerlussuhete ja sponsorluse temaatika väljatöötamist ning Tartu 2024 võimalikult tugevat visuaalset nähtavust Eestis ja Euroopas.

Kuidas sündis kampaania #14poleokei?
Avame kulissid ühe mõjukaima ja silmi avanud kampaania telgitagustesse. Kuidas läks töösse seadust muutev kampaania ning mis oli selle edu võti? Oma kommentaarid annavad Eesti Seksuaaltervise Liidu kommunikatsioonijuht Katrin Salundi ning Optimisti loovjuht Siim Nikopensius.

Mainor: praktiline turundusõpe aitab ühildada töö ja hariduse
Eesti Ettevõtluskõrgkoolist Mainor (EEK Mainor) on aastate jooksul saanud hariduse sajad turundajad. Kui enamasti astutakse kõrgkooli koolipingist, siis Mainoris on lõviosa õppijatest ettevõtjad või juba tegusad turundajad, kelle sooviks on kas karjääris edasi liikuda või oma ettevõttesse panustada.

Rain Teimann: loovtegevuse eest peab maksma
Loovkonkursil Kuldmuna 2021 sai Elutööpreemia tunnustuse Eesti reklaami algusaegade ühe legendaarseima agentuuri Vatson & Vatson eestvedaja Rain Teimann. Vestlesime Teimanniga mineviku tegudest, millises seisus on reklaamimaastik ning mis suunas on see liikumas.

Elus ja äris loeb ainult see, kuidas me paneme inimesi enda ümber tundma
Tipprestoranide Lee ja Lore bistroo omanik ja juht Kristjan Peäske räägib restoranide saamislugudest, juhtimisstiilist „hell surve“, inimestest, lugude jutustamise olulisusest ja paljust muustki põnevast.

Aetheri looja Hannes Unt: loodan, et meie töö inspireerib looma detailideni läbi mõeldud lahendusi
Loovkonkursi Kuldmuna 2021 Grand Prix võitnud Unt & Co. poolt esitatud Aether Audio Eyewear on tulevikku vaatav rahvusvaheline bränd. Vestlesime Aetheri ühe looja Hannes Untiga, kes on Aether ning milline tulevik terendab silme ees.

Barbora uus turundusjuht Argo Kubja – unistada pole aega, vaja on “Tänaku tempot”!
Toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe Barbora.ee turundust hakkab vedama nii era- kui avaliku sektori organisatsioonide turunduse köögipoole kui ka Eesti startup-skeenega sina peal olev Argo Kubja, kelle hinnangul tuleb toidu- ja kodukaupade e-poodide konkurentsitihedal turul edukas olemiseks kogu aeg “Tänaku tempos” gaasi vajutada.