Uudised

EOK meeldetuletus turundajatele: millised reeglid kehtivad olümpia ajal?
Täna algavad Pekingis taliolümpiamängud. Sellega seoses sjuhib Eesti Olümpiakomitee (EOK) tähelepanu reeglitele, mis turunduse ja reklaami valdkonnas selle kõigega kaasnevad.

Case study: kuidas läheneda turunduses traditsioonilistele tähtpäevadele?
Turunduskampaaniate planeerimisel pööratakse tihti tähelepanu iga-aastastele tähtpäevadele. Balti Jaama Turu halloween’i tähistamise kogumus näitab, et mittetraditsiooniline lähenemine ja palju loovust toovad soovitud tulemused.

Töö PR- ja valitsussuhete agentuuris – ideaalne hüppelaud karjääriks või ellujäämiskursus lõpmatus infovoos?
Millised on märksõnad, mis kangastuvad noorel inimesel PR- ja valitsussuhete agentuuri tööle mõeldes? Kahtlemata võiksid nendeks olla suhtlus ajakirjandusega; kiired ja veel kiiremad päevad; pidev, ent äärmiselt mitmekülgne infovoog; tipptasemel ettevõtted ja brändid – nii Eestist kui välismaalt. Ent väga võimalik, et osaks agentuuri tööst arvatakse olevat ka liigagi nõudlike klientidega tegelemine; vajadus olla 24/7 kättesaadav ning paindumatus nii tähtaegade kui kliendi nõudmiste mõttes.

Twitter omandas osaluse Httpooli emafirmas
Ligi kümme aastat kestnud partnerluse järel omandas Twitter osaluse maailma suurimas digiplatvorme esindavas meediaettevõttes Aleph Group. Digihiiu liitumine Aleph Groupi aktsiaomanikega tähendab edaspidi ka Httpoolile tugevamat partnerlust Twitteriga.

Case study: kuidas saab ühe kooli nimi, logo ja välimus muuta kutsehariduse kuvandit?
Endine Tartu Kutsehariduskeskus kannab alates 1. jaanuarist Tartu Rakendusliku Kolledži nime (inglise keeles Tartu Vocational College ehk VOCO). Lisaks läbis kogu ettevõte ka põhjaliku visuaalse uuenduskuuri. Kuidas nii suure muutuse läbi viimine aga välja nägi? Sellest kirjutab lähemalt disainiagentuur Velvet.