Uudised
META lõi ekspertteadmiste jagamiseks uue sisuplatvormi
Valitsussuhete- ja kommunikatsiooniagentuur Meta Advisory Group on loonud sisuplatvormi, mis koondab META konsultantide kogemus- ja arvamuslugusid. Lugemist leiab nii valitsussuhete, strateegialoome, mainekujunduse, turunduskommunikatsiooni kui ka digistrateegiate teemadel.
Kloorijoogi müüja reklaamid korjati välimeediast ja veebisait muudeti ligipääsmatuks
Eile, 31. märtsil otsustas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA), et Eesti linnades veebilehte koroonavabaeesti.ee reklaaminud plakatid tuleb maha võtta, samuti peeti vajalikuks eemaldada koroonaviiruse ravi kohta väärinfot levitav veebileht ise.
TULI taskuhääling. Taavi Esperk: tee koostööd oma ala professionaalidega
Elamusstuudio ja Vool Events partner, projektijuht ja Kuldmuna 2021 üritusturunduskategooria žürii juht Taavi Esperk räägib oma pikaaegsest kogemusest üritusturundusvaldkonnas, hangetest, vägevatest žüriiliikmetest ja jagab põnevaid meenutusi, milline maailmakuulus sportlane napilt eestlaste nina eest ära napsati.
Õpilased alustavad kampaaniat kraanivee eeliste teadvustamiseks
Täna algab reklaamikonkurss „Veendumus“, mille käigus hakkavad 6.-12. klasside õpilased looma reklaame, et veenda oma vanemaid, sõpru ja teisi õpilasi selles, et kraanivee joomisega saab teha heateo nii keskkonnale, oma tervisele kui ka rahakotile.
Httpool pälvis LinkedInilt olulise tunnustuse
Httpool, LinkedIni ametlik esindaja Eestis ja paljudes teistes Euroopa riikides, pälvis tänavusel LinkedIni koostööpartneritele suunatud üritusel olulise Partner Champion 2021 auhinna, millega tunnustatakse LinkedIni kasutajatele enim väärtust loovat ettevõtet.
Kuldmuna PR-žürii juht Ivo Kallasmaa: nunnu või tuus ei pruugi olla alati efektiivne
„Soovitan PR-kategooriasse töid vormistades kindlasti põhjendada, miks midagi tehti ja millist edu see tõi. Kindlasti tahaksin näha ka efektiivsuse poolt, mitte lihtsalt kajastuste numbreid. Nunnu või tuus ei pruugi olla alati efektiivne,“ ütleb Kuldmuna 2021 PR-žürii juht Ivo Kallasmaa.
Eestis süüakse mune kaks korda rohkem kui toodetakse
Toodangu, impordi ja ekspordi järgi arvestades on Eesti munadega isevarustatuse tase 51%. Miks on munade tootmine Eestis kahanenud, kommenteerib DAVA Foods Estonia juht Vladimir Sapožnin: “Muna on saanud kaubanduskettide hinnasõjas oluliseks kaubaks.” Iga teine söödud muna Eestis oli mullu importmuna.
Uuenduse läbinud Kinnisvara24.ee võttis sihikule turuliidri positsiooni
Kolm aastat tagasi turule tulnud ja tänaseks kuulutuste arvult Eesti suuruselt teiseks kinnisvarakuulutuste portaaliks kasvanud Kinnisvara24.ee uuendas oma visuaalset identiteeti ja kasutajaliidest ning seadis eesmärgiks Eesti suurimaks kinnisvaraportaaliks kasvamise.
Stockmann kolib fotostuudio Soomest Eestisse ja värbab paarkümmend inimest
Stockmann ehitab Tallinnasse kaasaaegse 600m2 fotostuudio, kus hakatakse looma sisu kõikide Stockmanni koduturgude tarvis – Soome, Lätti ja Eestisse. Fotostuudio toodang leiab rakendust nii ettevõtte e-poes kui ka turundusmaterjalides, sh ajakirjad ja digikanalid. Seni asus sarnane fotostuudio Soomes Stockmanni logistikakeskuse juures.
Royal Experience 25. Kuidas Kuningliku Teeninduse Osaühingust sai Eesti üritusturunduse innovaator
Eesti üritusturunduse valdkonna pioneer Royal Experience tähistab tänavu märtsis oma 25. sünnipäeva. Veerandsaja tegutsemisaasta jooksul on ettevõte suutnud võita palju auhindu nii Eestist kui ka välismaalt. Royalit loetakse üritusturunduse sektori loojaks Eestis. Loe, kuidas iseloomustavad firmat selle endised ja praegused juhid.