Uudised
WFA Global Marketer Week: turundajad peaksid olema uued kliimaaktivistid!
Sel nädalal toimuv WFA (World Federation of Advertisers) Global Marketer Week konverents on sotsiaalsest vastutustundest lausa läbi imbunud. Kui esimene päev keskendus vihakõne teemale, siis teine päev oli pühendatud kliimale ja keskkonnaprobleemidele. Siinkohal Helen Külaotsa kokkuvõte konverentsi teisest päevast.
28. aprillil tasuta veebinar “Kuidas Kuldmunal edukas olla?”
Kas sa oled üks neist, kellel on hetkel über kiire oma tööde vormistamisega Kuldmunale? Väga hea, kui see nii on – see tähendab, et sa väärtustad oma tööd ja kuulud nende hulka, kes on otsustanud erialaselt kuhugi jõuda. Võib-olla on sul just praegu vaja head nõuannet, kuidas konkursil edu saavutada? Või oled sa äkki hoopis üks neist tagasihoidlikest eestlastest, kes ei pea oma loomingut piisavalt heaks, et seda laiale maailmale näidata? Ära muretse – teadlaste sõnul on võimalik tagasihoidlikkuse geene ümber harjutada.
Tartu 2024 palkas kommunikatsioonijuhiks Krõõt Filippovi
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 teabe- ja turundustiimi kommunikatsioonijuhi ametikohale asus Krõõt Filippov. Kultuurivaldkonna ja IT-firmade taustaga kommunikatsiooniekspert peab uuel positsioonil oluliseks Tartu 2024 meeskonna igakülgset toetamist, strateegilist sõnumiseadet ja avatud meediasuhtlust.
Eesti digiturunduse absoluutne tipp 2020. Ülevaade Kuldmuna digikategooria paremikust
Loovkonkursi Kuldmuna 2020 digižürii oli karm, kuldasid ei jagatud heldelt, aga eesmärk oli üllas – et oma valdkonna inimesi veelgi rohkem pingutama panna. Kõik kulla võitnud tööd on see-eest aga Eesti absoluutne tipptase. Aasta Digiagentuuriks osutus punktisumma põhjal Tank.
Taevas Ogilvy ja Ogilvy PRi topeltvõit uudistoodete jaeturul
Rahvusvaheline turu-uuringufirma NielsenIQ valib igal aastal välja Eesti jaeturu edukamad uudistooted. 2020. aasta võitjaks-uustulnukaks pärjati A. Le Coqi filtreerimata hele õlu Alexander ja kolmanda koha pälvis tume rukkiõlu Saare Taar. Toodete nimi, disain ning 360 müügi- ja turunduskommunikatsioon on loodud agentuurides Taevas Ogilvy ja Ogilvy PR.
Valitsus leevendab alates 26. aprillist järk-järgult COVID-19 piiranguid
Valitsuse liikmed kiitsid tänasel kabinetinõupidamisel heaks COVID-19 piirangute astmelise leevendamise. Kõige esimesena leevenevad alates 26. aprillist piirangud õues sportimisele, treenimisele ja huviharidusele. Alates 3. maist avanevad osaliselt üldhariduskoolid ja poed ning samuti tohib avamisaja, liikumis- ja ruumipiiranguid arvestades toitlustusasutuste väliterrassidel kohapeal einestada. Juhul, kui epidemioloogiline olukord võimaldab, vähendatakse piiranguid mai jooksul veelgi.
Üleskutse tähistamaks meie loovaid
Maailmas on igasuguseid kohalikke ning rahvusvahelisi tähtpäevi. Suur osa neist langeb ka absurdi või veidruste kategooriasse. Kui rääkida spetsiifilisemalt ettevõtetest, siis on olemas eraldi sekretäride päev, juhtide päev ning organisatsioonides tähistatakse samuti meeste-, naiste- ja sõbrapäevi. Aga mis siis, kui … ?
Gert Lee: tänavusest Taeva Pesamuna võidutööst saab reaalne kampaania
Turundusagentuur Taevas Ogilvy on Pesamuna konkurssi toetanud juba 2019. aastast. Lisaks võitjatele välja pandud 2000-eurosele haridusstipendiumile on Taevas tänavu hoolitsenud selle eest, et võidutöö jõuaks laiema avalikkuse ette.