Raplas näeb pühapäeval Cannes’i reklaame, mille keskmeks on naine
Cannes Lions She Showcase on hariv kinoseanss maailma sotsiaalkampaaniatest ja reklaamidest, mida ühendab üks mõõde – naine. Seanssi on sel pühapäeval, 10. märtsil võimalik näha Raplas, Naiste Ööde Filmifestivali raames Raplas.
She Showcase, nagu seansi nimi ütleb, keskendub reklaamidele, mis puudutavad ainult naisi ja/või adresseerivad naistega seotud aegunud stereotüüpe; teevad nähtavaks ühiskonnas peidetu või varjatu; kutsuvad üles soolisele võrdõiguslikkusele; kujutavad naisi võimestavas võtmes; on loodud vaid naiste poolt. Tegemist on Cannes Lionsi festivalidel võitnud kampaaniatega ehk maailma parimatega. Valikus on nii loomingulised reklaamfilmid kui mõtlemapanevad case study’d, mis avavad nende loomise tagamaid ja strateegiat, kokku 30 videoklippi.
Vaataja saab näha inspireerivaid sotsiaalseid kampaaniad, mis panevad mõtlema, mõistma, kutsuvad üles arutlema ja sõna sekka ütlema.
-
Kas on võimalik, et naine ei rõõmusta mehe koju saabumise üle?
-
Kuidas morse aitab lähisuhtevägivalda sattunud naisi?
-
Miks teevad abieluettepanekuid vaid mehed?
-
Kuidas kavaldada üle Facebook, kui tahame teha mõjusat tervishoiu kampaaniat?
-
William Shakespeare’i teame kõik, aga mismoodi ja milleks kasutas tema nime Penguini kirjastus?
-
Kelle silmades on ilu ning mida teha sotsiaalmeedia ilufiltritega?
-
Dove kutsub üles pöörama selga – kellele ja miks?
-
She Showcase’il on esindatud ka AI abiga loodud Serena Williamsi virtuaalset matši kujutav Nike’i Digital Craft Grand Prix võitnud kampaania.
Ootame kinno kõiki loomevaldkonna asjatundjaid ja reklaamimaailma entusiaste, kellele läheb korda naiste võimestamine ühiskonnas. Tulge, et õppida maailma parimatelt ning saada inspiratsiooni!
- Filmid on inglise keeles ja/või ingliskeelsete subtiitritega.
- Sündmus toimub 10. märtsil 2024 kell 13.00 Rapla kinos
- Seansi pikkus on 75 min
- Levitaja: Cannes Lions Festival of Creativity ametlik esindaja/Northern Lights Group