Uudised
Division kalakampaaniast: me ei tee tavapärast köitva visuaali keskset reklaamikampaaniat, vaid loome vundamenti laiema eesmärgi saavutamiseks
Veebruaris alanud kalli kampaania „Kala kõlab hästi“ veebileht sai sotsiaalmeedias kriitikat – nii vähe sisu, vaid 12 retsepti. Loovagentuuri Division projektijuht Joonas Paas selgitab, et selle kampaania keskmes ei ole tüüpiline staatilisena loodud koduleht, vaid pikemale perioodile planeeritud tegevuste kajastamine ja seeläbi korduskülastajate aktiivsena hoidmine. Lisaks annab Joonas ülevaate, mida põnevat järgnevatel nädalatel inimesteni tuuakse.
Kas Piia Heivdali lugu muudab viimaks seadust?
Mia Belle Trisna juhtum, kus 14-aastane laps langes väidetavalt seksuaalse ärakasutamise ohvriks, olles suhtes endast oluliselt vanema täiskasvanuga, pole esimene. Neid lapsi on palju. Nende lood on hirmsad ning kohutavalt kurvad. Ja nendest räägitakse piinlikult vähe. Sest häbi on. Valus on. Väga-väga valus on.
Hede Kerstin Luik: juhi töö on hästi tehtud, kui teda ennast enam vaja pole
Meeskonna juhtimine on oskus, mida vajame ilmselt kõik ühes või teises rollis enda elus. Kuidas parimal moel meeskonnaga tulemusteni jõuda oli teema, millele keskendus EBS Executive Education Turundusjuhtide arenguprogrammi teine moodul. Arutelu juhtis Hede Kerstin Luik, kokkuvõtva intervjuu Hedega tegi Tiina Lepisk.
Kuldmuna disainižürii juht Hannes Paesoo: kulla eelduseks on potentsiaalne läbilöögivõime rahvusvahelistel konkurssidel
Ühte Kuldmuna 2021 disainižüriidest, mis hindab pakendi- ja brändingukategooriaid, juhib Hannes Paesoo – Eesti ainsa ja paljuauhinnatud pakendidisaini agentuuri KOOR asutajapartner ja AD. Saa tuttavaks Hannese koostatud rahvusvahelise žüriiga!
Solidaarse naistepäeva aktsioon kogus annetustena 24 950 eurot, et toetada naisi menstruatsioonitoodetega
Solidaarse naistepäeva aktsioon sündis soovist pakkuda naistepäevaks lillede ja kommide kinkimisele alternatiivi. Annetussumma eest ostetakse vaesuse käes kannatavatele naistele hügieenitooteid – sidemeid, tampoone ja kupsikuid. Lähemalt räägib Solidaarse naistepäeva algataja ja organiseerija Kristel Rannaääre.
Kuldmuna reklaamižürii juht Oliver Lomp: kehva case study’ga on võimalik väga tugev töö ära rikkuda
Turundusmaailm on praegu elamas Kuldmuna ajaloo kõige keerulisemat perioodi. Kriis ei ole enam eriline olukord, vaid saanud pea normaalsuseks. Kuldmuna reklaamižürii juht Oliver Lomp usub, et just raskes keskkonnas on loovusel võtmeroll.
Google alustab Eestis koolitusprogrammiga, et aidata kaasa majanduse taastumisele
Rahvusvaheline tehnoloogiakontsern Google alustab aprilli alguses Eestis koolitusprogrammiga „Õpi koos Google’iga“, et aidata kaasa Eesti majanduse taastumisele pandeemiakriisist ning tõsta aasta lõpuks vähemalt 4000 inimese ja ettevõtte digitaalseid oskusi.
Instagram tutvustab Eestis uusi funktsioone: Reels ja Music
Alates tänasest on eestlastel võimalik kasutada sotsiaalmeedias kahte uut funktsiooni: Music, mida saab kasutada nii Instagramis kui ka Facebookis ning Instagram Reels – uus viis, kuidas Instagramis luua ning avastada meelelahutuslikke lühivideoid.