Uudised

Kuidas kliendiga jutule saada? Eesti agentuurid analüüsisid, miks nad seni eriti eksportinud pole
Sel ja järgmisel aastal on Eesti agentuuridel hõlpsam välismaale murda, sest toimub TULI ja EASI projekt, mille eesmärgiks on parandada Turundajate Liidu liikmeteks olevate agentuuride ekspordivõimekust. Projekti esimene suurem osa – agentuuride enesehindamine – on nüüdseks lõppenud.

Selgusid 2024. aasta vastutustundlikumad ettevõtted
5. juunil toimunud pidulikul galaõhtul tunnustati Eesti vastutustundlikumaid organisatsioone kuld-, hõbe-, või pronksmärgisega. Tänavu said märgise 36 ettevõtet ja organisatsiooni, Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum peab sündmust juba 16. korda.

Stagwell (STGW) ja Not Perfect Network sõlmivad globaalse partnerluse kokkuleppe, et võimestada koostööd Baltikumis
Stagwell (NASDAQ), globaalne turundusvõrgustik, teatas täna, et Not Perfect Network liitub nende kiiresti kasvava globaalse partnerite võrgustikuga. Algav koostöö suurendab loovuse, disaini ja tehnoloogia kasutamise võimekust kogu Baltikumis.

Jäärapäisus, andestamine ja põõsa taha vaatamine ehk Kuidas jõuda väga paljude töödega Kuldmuna finaali
38%! Just nii suure osa moodustasid disainiagentuuri Hable tööd Kuldmuna veebilehe ja e-poe kategooriate shortlist’idest. Esimeses kategoorias võideti hõbe ja pronks, teises – milles jaotati mune esmakordselt – kuld ja hõbe.

Turundajate Liit valis eilsel üldkoosolekul uue juhatuse liikme
Turundajate Liit valis eilsel toimunud üldkoosolekul ühe juhatuse liikme. Viie kandidaadi seast sai kõige rohkem hääli TULI värske liikme advokaadibüroo COBALT privaatklientide valdkonna kaasjuht ja vandeadvokaat Kadri Michelson.

Eesti Ringhäälingute Liidu juht tutvustab uut platvormi: eesmärk on anda vastus USA tehnoloogiagigantide valitsemisele
Eesti Ringhäälingute Liit ja Eesti Rahvusringhääling sõlmisid tänavuse aasta jaanuaris 23. liikmesriigina ühislepingu Euroopa suurima nutiraadio platvormi loojaga Radioplayer Worldwide Ltd. Eelmisel nädalal jõudis platvorm Eesti kuulajateni. Eesti Ringhäälingute Liidu juht Hanno Kindel räägib, miks Radioplayer oluline on.

Mõtteid WFA konverentsilt: turundajate tõlgendamisruum ning AI pelgus
Kuidas saada paremaks brändiks? See oli Torontos toimunud World Federation of Advertisers’i (WFA) iga-aastase konverentsi Global Marketer Weeki peateema, kirjutab TULI tegevjuht Kadi Aguraijuja.

ÜMARLAUD | Trükimeediat sunnitakse surmaspiraali
Kantar Emori 2023. aasta reklaamituru uuring näitas, et ajalehed ning ajakirjad on jätkuvas langustrendis. Ajalehtede reklaamimaht langes võrreldes 2022. aastaga 7,8%, ajakirjadel lausa 13,3%. Uurisime, mida arvavad sellest Mindshare Estonia tegevjuht Markko Sojonen, agentuuri Sweep partner Oliver Lomp ja Eesti Meediaettevõtete liidu tegevjuht Väino Koorberg. Kõik kolm on eri positsioonides ka meediaväljaannetes töötanud.

Dentsu prognoosib: globaalsed reklaamikulutused tõusevad tänavu 5%
Dentsu globaalsete reklaamikulude prognooside kohaselt kasvavad 2024. aastal reklaamikulutused kogu maailmas 5%. Prognoose uuendatakse aasta keskel ning need uurivad 56 eri turu reklaamikulude muutusi geograafia ja meediakanalite kaupa.