06.06.2024

Prisma Peremarket sai uue kommunikatsioonijuhi

Prisma kommunikatsioonijuhi ametikohale asus Kertu Kärk. Veebruaris tuntud jaeketi kommunikatsiooni vedama hakanud Kärkil on varasem valdkonnakogemus nii era kui ka avalikust sektorist.

Prisma uus kommunikatsioonijuht Kertu Kärk. Foto: Sergei Zjuganov

Prisma kommunikatsioonijuhi sõnul on suurimaks proovikiviks selles ametikohas siduda omavahel müügikasvu toetamine ja sotsiaalsetele teemadele tähelepanu toomine. „Eraettevõte ei saa ilma kasumita tegutseda, seega on ka minu panusel kindel äriline fookus. Tunnen siiski, et tööl peab olema laiem tähendus ja positiivne mõju maailmale. Minu jaoks on väga tähtsad vaimse tervise teema, heaolu töökohal ja nii keskkonnaalane kui ka sotsiaalne kestlikkus. Õnneks resoneerib see Prisma väärtustega,“ sõnab Kertu Kärk.

Tartu Ülikoolis filosoofiat, etnoloogiat, avalikussuhteid ja hiljem Tallinna Ülikoolis kommunikatsioonijuhtimist õppinuna tunneb Kertu, et just mitmekülgne hariduslik taust ja erinevad töökogemused on kommunikatsioonivaldkonnas tugevuseks, sest on õpetanud erinevate teemade vahel ümber lülituma ja asjade tuumast kiiret ülevaadet saama. Neid oskusi toetavad veelgi mitmed vabatahtlikud rollid – Kertu on panuse andnud nii PÖFF-il, Tallinn Music Weekil, World Cleanup Day’l kui ka Jazzkaarel. „Kuna vaba aega jääb järjest vähemaks, olen püsima jäänud Jazzkaare juurde, sest kuigi ma ise väga musikaalne pole, on muusika minu jaoks hädavajalik,“ lisab Kertu.

Jaekaubanduse valdkonda sukeldudes on selgeks saanud, et kuigi paljude inimeste jaoks on oluline ettevõte pühendumus jätkusuutlikkusele ning neid kõnetavatele väärtustele, siis keerulistel aegadel otsustab lõpuks ikkagi hind selle, millist poodi inimesed külastavad ja mida ostavad. „Sellest hoolimata üritan hinnapõhiste sõnumite kõrval sisse tuua erinevaid jätkusuutlikkuse aspekte ja loodan, et kui keerulised ajad mööduvad, siis muutuvad just ettevõtete väärtused klientide jaoks määravaks.“

Kärk tõdeb, et lisaks klientidele ja nende eelistuste arvestamisele on sama olulisel kohal ka Prisma oma töötajad ja sisekommunikatsioon. „Just kauplustes kohapeal töötavad inimesed on peamised brändisaadikud, kellega kliendil otsekontakt on. Mina võin ju kontoris lõpmatult kommunikeerida, kuid lõpuks on ikkagi kaupluse töötaja see, kes Prisma mainet ja brändi suuresti kujundab. Ma pidevalt hämmastun, kui suurepärased inimesed meil kauplustes töötavad, kes selle pingerikka tööga hakkama saavad,“ sõnab ta. 

Prisma kommunikatsiooni juhtides hoiab Kertu ka oma suurimat õppetundi meeles – ära kunagi eelda, vaid kontrolli alati järele, küsi üle ja tee selgeks. „Õppetunnid viivad edasi ning on parimad õpetajad. Tänu nendele on mul täiesti selge, millist juhti ma endale ootan. Ühtlasi on see kujunenud põhikriteeriumiks töökohta valides. Juht ei peaks olema direktor, vaid liider.“ 

Toimetas: Siim Kera, TULI 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt