Uudised

Pardiralli 2020: Eesti kõigi aegade edukaim heategevuskampaania
Pühapäeval 7. korda toimunud heategevuslik üritus Pardiralli, mis kogub raha vähihaigete laste ja nende perede toetuseks, tegi sel aastal vaatamata formaadimuutusele (või just tänu sellele) kõigi aegade rekordi, kogudes 414 564 eurot. Kampaania ületas isegi Jõulutunnelit, mille abil koguti eelmise aasta lõpus psüühiliste traumadega laste heaks rekordiliselt pea 400 000 eurot.

Loovusfestivalide tasuta live ülekanded 2020
Mitmed suured rahvusvahelised festivalid ja konverentsid on kolinud koroonakriisist tulenevate piirangute tõttu online’i ja on tänavu tasuta saadaval. Mis teha, kui rahvast kokku tuua ei tohi, aga sihtrühmaga sidet kaotada ka ei taha. Siinkohal ülevaade lähiajal toimuvatest põnevamatest üritustest.

Eestisiseselt telliti suvel pakiautomaatidesse pea kolmveerand miljonit pakki rohkem kui aasta varem
E-kaubanduse Liidu andmetel liikus juunikuus kolme Eesti pakiautomaatide firma (DPD, Smartpost ja Omniva) vahendusel Eestis 771 750 pakki, mis on 85% rohkem kui 2019. aasta juunis. Korralik kasv jätkus ka juulis, mil liikus 753 209 pakki, mis on 60% rohkem kui 2019. aasta juulis.

Telia Eesti juhtkonnas toimub mitu muudatust
Alates septembrist on Telia Eesti ärikliendiüksuse juht Holger Haljand. Lisaks jätkavad alalistel positsioonidel kolm Telia juhtkonna liiget, kes varasemalt olid kohusetäitja rollis – era- ja turundusüksuse juht Kristjan Viilmann, müügi- ja teenindusüksuse juht Katre Liiberg ning personaliüksuse juht Ingrid Viinapuu.

PORTFOOLIO: Elisa Eesti turunduse valdkonna juht Karin Kanepi
Kolmas lugu sarjast „Portfoolio“, kus TULI tutvustab turundusmaailma teravamaid pliiatseid ja kirkamaid kriite läbi nende tööde. Ülevaade ligi 12 aastat Elisa turundust vedanud Karin Kanepi ja tema meeskonna ühel või teisel viisil Eesti turgu muutnud tegudest.

18. septembril Tallinnas Silke Lieseri jätkusuutlike brändide loomise praktikum
Silke Lieser on Saksa brändikonsultant, kelle eestvedamisel toimub 18. septembril Telliskivi Loomelinnaku südames jätkusuutlike brändide loomise praktikum. Töötuba toimub osana Disainmõtlemise konverentsist ja on mõeldud disaineritele, turundusjuhtidele, arendajatele ja kõikidele toodete või teenuste kliendikogemuse loojatele, kes soovivad vormida oma brändi keskkonnasõbralikumaks.

Liilit Kirss: üleilmne pandeemia muutis sotsiaalmeedia trende
Kes oleks osanud arvata, et 2020. aasta kevadel asendub #worldtraveller hoopis #staythefuckhome liikumisega? Liilit Kirss suhtekorraldusbüroost Taevas Ogilvy PR kirjutab sellest, kuidas koroonaajastu muutis sotsiaalmeedia trende.

17. septembril toimub Tallinnas Disainmõtlemise konverents
17. septembril kohtuvad Tallinnas PROTO avastustehases disainerid, tootearendajad, turundajad ja arvamusliidrid. Disainmõtlemise konverents toimub juba kolmandat korda ja nii nagu varasematelgi aastatel, jagavad selgi korral külalised parimaid praktikaid innovatsioonist, juhtimiskultuurist, strateegialoomest ja empaatiast. Uudse läbiva niidina ühendab neid teemasid sel korral ring- ja kaasav disain.

Sobiva töötaja leidmisele tuleb läheneda kui turunduskampaaniale
„Eesmärk ei tohiks kunagi olla see, et koguda võimalikult suur hulk kandidaate. Lootuses, et vot siis on hea konkurss ja küll saab ikka hea valiku teha. Vastupidi,“ annab Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann värbajatele nõu.