Must huumor? Prisma koolialgusekampaania „Tagasi argipäeva“
Käimasolev Prisma reklaamikampaania kasutab kaubandusketi Eesti kommunikatsioonijuhi Ivo Rulli sõnul humoorikalt nihestatud kujundikeelt, näidates valmisolekut argipäevaks, ükskõik milline see tuleb.
![](https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19.png 2656w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19-300x160.png 300w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19-1024x546.png 1024w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19-768x409.png 768w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19-1536x819.png 1536w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19-2048x1092.png 2048w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19-394x210.png 394w, https://turundajateliit.ee/wp-content/uploads/2020/08/screenshot-2020-08-24-at-10-24-19-788x420.png 788w)
Prisma koolialgusekampaania „Tagasi argipäeva“ reklaamklipp:
Kas ma näen valesti või on siin reklaamis tõesti selline „nali”, et jalgrattur jääb bussi alla?
„Klipis nähtav stseen jalgrattaga on samasuguses kerges huumorivõtmes nagu kampaania tervikunagi. Pärast repliiki „Varsti hakkab elu jälle argiselt veerema” näeme matkabussi taga olevalt raamilt maha pudenevat jalgratast ning seda tahavaatepeeglist nägev pereema lausub: „Jalgratas! Mul on uut jalgratast vaja…“,“ selgitab Ivo Rull.
Prisma „Tagasi argipäeva” kampaania teleklipi on valmistanud Soome agentuur TBWA\Helsinki ning selle on Eesti jaoks adapteerinud agentuur Imagine\TBWA.
Kampaania klipp vene keeles:
Kampaania visuaal:
Silja Oja, TULI
Loovagentuur Imagine\TBWA on Turundajate Liidu (TULI) liige.