Uudised

Case study: Telia lennujaama värav
Telia avas Tallinna Lennujaamas uue innovaatilise lounge’i, kus saad lendu oodates mõnusalt aega veeta. Missugune oli aga suure projektiga kaasnev mõttetöö ja kuidas seda kõike ka sotsiaalse distantseeritusega sobitada? Sellest räägib lähemalt disainiagentuuri Velvet keskkonnadisaini juht Sandra Goroško.

Tööandja algatusel töölt lahkunute arv kasvas hüppeliselt
Statistikaameti andmetel oli tänavu teises kvartalis Eesti ettevõtetes, asutustes ja organisatsioonides 8088 vaba ametikohta, mis on 28% vähem kui eelmisel aastal samal ajal. Tööle võeti 39 540 inimest ja lahkujaid oli 50 184, kellest iga neljas taandus ametist tööandja algatusel.

EASi turismiarenduskeskus: suvisel siseturismi kampaanial oli selge mõju Eesti inimeste reisimisele kodumaal
Eile selgunud turismistatistika järgi kasvas Eestis majutusettevõtetes ööbinud siseturistide arv eelmise aasta juuliga võrreldes 8% ja nende ööbimiste arv 7%. Kasvu mõjutas muu hulgas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskuse edukas siseturismi kampaania.

EAS-i uus meistriklass aitab kriisis ootele pandud tooted muutunud turule tuua
Kriisis kasvamise meistriklass aitab ettevõtetel kriisis kasvada ja keeruliste aegade tõttu pausile pandud toode või teenus siiski edukalt turule tuua. Programm on praktiline ning hetkeolukorda arvestades hea võimalus paljudele ettevõtetele, kes on küsimuse ees – kuidas edasi?

Eesti Disainiauhinnad 2020 võitjad, Kuldmuna 2020 Grand prix ja Elutööpreemia kuulutatakse välja 18. septembri õhtul toimuval virtuaalgalal
Eesti Disainiauhinnad (EDA) 2020 virtuaalgalat saab jälgida 18. septembri õhtul Eesti Disainiauhinnad Facebooki lehel või Eesti Disainikeskuse YouTube‘i kanalis. Füüsiliselt saab auhinnatud töid näha Viru Keskuse aatriumis. Lisaks disainiauhindadele antakse EDA galal üle ka Kuldmuna Grand prix ja Elutööpreemia.

Aivar Voog: kõikide kriiside ühisosa on uue kriisi pidev ootus
Kevadel tuli koroonaviirus, aga mis seal ikka, oleme näinud hullemaidki kriise, sest mõne aastakümne eest oligi vaid üks suur ja lõputuna paistev kriis. Kantar Emori juhtekspert Aivar Voog annab ülevaate, kuidas on 30 aasta jooksul Eestis muutunud tarbijakäitumine ja majandus tervikuna.

Mängustatud digiturunduskampaaniate platvorm Adact kaasas veerand miljonit eurot
Idufirma Adact tuli turule kevadel, mil turunduseelarved olid kärbitud, aga suutis vaatamata kõigele eriolukorra ajal oma kuukäibe 3000 euro suuruseks kasvatada. Eesti äriinglite võrgustiku EstBAN investorid valisid tänavusel ettevõtluskonverentsil Latitude59 Adacti parimaks varase staadiumi idufirmaks ja ettevõttesse investeeritakse koos kaasinvestoritega 250 000 eurot, mille toel laienetakse välisriikidesse.