Uudised

Galerii: vaata, millised mobiilifotod valiti ülemaailmse konkursi võitjateks
Maailma suurima mobiilifotograafia konkursi Next Image parimad tööd keskendusid sel aastal valdavalt inimese ja looduse kooskõlale ning sotsiaalsetele probleemidele. Tehnoloogiaettevõtte Huawei korraldatavale konkursile esitati rekordilised ligi 1,2 miljonit võistlustööd, millest 617 olid Eestist. Peaauhinnad läksid seekord Taani, Argentiinasse ja Hiinasse.

JCDecaux Eesti uus müügijuht on Raili Kala
Eesti välimeediamaastiku turuliider JCDecaux tervitas septembri algul oma ridades uut müügijuhti Raili Kala, kes on varasemalt olnud pikalt Volkswageni brändi turundusjuht ning tegutsenud nii turundusagentuuris Louder kui ka meediaettevõttes Director Meedia.

Maldiivid käivitasid esimese riigina lojaalsusprogrammi
Lennufirmade püsikliendiprogrammidega oleme me ammu harjunud, kuigi kasu on (oli) neist eelkõige sagedasele lendajale ja tehes seda pigem kõrgemas teenindusklassis. Nüüd on aga Maldiivid otsustanud esimese riigina maailmas käivitada oma lojaalsusprogrammi Maldives Border Miles, kus punkte ja staatust teenib iga Maldiivide piiriületuse eest, kirjutab Trip.ee.

Margus Nõlvak Ülemiste City arengust: meie usk pani jõe teistpidi voolama
Teine lugu persoonilugude sarjast, kus tutvustame põhjalikumalt Eesti (tipp)juhte, nende ettevõtete spetsiifikat, aga ka laiemaid vaateid ärile ja elule ning mõistagi turundustegevusele. Intervjueeris Andres Vaher.

HitXpress case study: kuidas Red Bull oma brändi Eesti muusikamaastikuga sidus
Red Bull HitXpress oli sotsiaalmeedia eksperiment, kus osales 5 muusikut. Igal neist oli 48 tundi, et oma osa uuest laulust valmis kirjutada ja nii sündiski suvehitt “Tee, mis sa teed”. Kampaania loovagentuur oli Havas Creative.

Üle-eestilise turismi turundusteo konkursi võitis Ida-Virumaa küllakutsekampaania
Täna toimus EASi turismiarenduskeskuse korraldatud üle-eestiline turismikonverents, mis tõi virtuaalselt kokku turismiprofessionaalid üle Eesti ning kus äsja anti üle turismi turundusteo auhind. Parimaks turundusteoks tunnistas konverentsipublik Ida-Virumaa küllakutsekampaania.

Sotsiaalkindlustusamet kutsub osalema hankes „Hoolduspere teemalise teavitusstrateegia väljatöötamine ja üleriigilise teavituskampaania läbiviimine“
Kampaania fookuses on hoolduspereks saamise kui ühe asendushoolduse vormi ja vanemluse võimaluse esiletoomine, selle kohta inimesteni info viimine ja ühiskonnas diskussiooni tekitamine ning seekaudu potentsiaalsete hooldusperede juurde leidmine, perepõhise asendushoolduse osakaalu tõstmine ja teema normaliseerimine ühiskonnas.

Joel Volkov: kasu(m)lik tulevik on ringikujuline
Kõikide valikute keskpunkti tuleb paigutada inimene, sest ükskõik mida me teeme või müüme, alati on mängus inimolendid – kasutaja, ostja, vahendaja, paigaldaja, teenindaja, müüja või mistahes muu rolli esindajana. Inimene pole võimeline eksisteerima ilma keskkonnata. Kui seame selle juhtmõtte oma kõikide otsuste etaloniks, siis see tähendabki ringdisaini – kaasavat ja jätkusuutlikku lahendust nii brändiloomes kui ka toote-, protsesside ja reeglite disainis. Lahendust, mis läheb inimestele korda.

30. septembril TULI webinar “Efektiivne turundamine pole utoopia. Turundusplatvormid täna ja tulevikus.”
Pühendame TULI liikmed ülevaatesse, milliseid turundusplatvorme moodne maailm pakub. Mida nendega teha saab ja millest vajaka jääb. Küsime endalt, milliseks keskkond on arenemas ja kuidas see dikteerib turunduse evolutsioonirada.

PORTFOOLIO. Viru Keskuse pikaaegne CMCO Taivi Koitla: 11 aastat ja 39 auhinda
„Eestis ON vägevaid talente ja väga andekaid inimesi! Ja neid ei ole keeruline üles leida,“ ütleb Taivi Koitla. Neljas lugu TULI lugudesarjast „Portfoolio“, kus tuleb juttu kõigist nendest andekatest inimestest, kellega Taivi aastate vältel koostööd on teinud. Lisaks hulk näiteid mitte ainult auhindu toonud, vaid ka äriliselt tulemuslikest lahendustest.