Uudised

#nähtavkristiines – Kristiine keskus ja Kristiine linnaosa jagasid ära üle 2000 helkuri
Kui paljusid inimesi oled sina näinud viimastel päevadel helkurit kandmas? Suur hulk inimesi on arvatavasti teadvustanud, et oleks vist aeg helkur jope külge panna, aga kui paljud sellele vastavalt ka käituvad? Kuidas teha helkurikandmise kampaaniat selliselt, et inimesed päriselt helkurit kandma hakkaksid? Kristiine keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhi Helina Leifi sõnul on see lihtne küsimus: „Ainult sõnalisest suunamisest ei piisa, inimene peab koos sõnumiga ka helkuri saama.“

TULI uus liige Media House: pikaajaline koostöö tekitab ühise mäluruumi
„Ettevõtete areng liigub mööda sinusoidi ja tema turunduspartneril peab olema kogemusi erinevatest olukordadest, sest vaid nii tekib kliendil ja tema partneritel piisavalt hea ühine mäluruum,“ räägib meediaagentuuri Media House partner ja tegevjuht Raido Raamat.

Rohetiiger hakkab vedama rohehüpet Eesti ühiskonnas
Rohepööre tehakse ära ettevõtete poolt, sest seda nõuab konkurentsiolukord. Rohepesus alusetult süüdistamine võib seda arengut pidurdada, kirjutab Rohetiigri kommunikatsioonijuht ja Agenda PR partner Helin Vaher.

Inbank toob turule Eestis ainulaadse cashback-programmiga makseäpi ja -kaardi
Seni peamiselt järelmaksu pakkunud Inbank tõi oktoobris turule uue ajastu makseäpi ja -kaardi Inpay. Erinevalt tavapärastest preemiaprogrammidest maksab Inbank esimesena Eestis ostudelt kaks protsenti raha tagasi.

Media House võitis üle-euroopalise moekaubamaja About You kliendikonkursi
Media House võitis kogu Baltikumis ühe selle aasta suurema kliendikonkursi. Meediaagentuuri kliendiks sai Saksa päritolu online moekaubamaja About You, mis tegeleb moetoodete e-müügiga 14 Euroopa riigis. Kui tihtipeale käib selliste ettevõtete baltikumiülese meedia koordineerimine lätlaste kaudu, siis seekord võttis juhtimise enda kanda Eesti agentuur.

Tippjuhtide nõuanne Mainori ettevõtluskonverentsil: iga kriisi saab enda kasuks tööle panna
„Kasutasime kriisiaega ümberstruktureerimiseks ja uute liinide avamiseks. Otsustasime, et me ei saa oodata, vaid peame tegutsema. Kui varem nõudis ühe liini käimasaamine kolm-neli kuud, siis nüüd oleme samaks suutelised 24 tunni jooksul,” rääkis Tallinki juhatuse liige Piret Mürk-Dubout Mainori ettevõtluskonverentsil.

Aasta ettevõte 2020 on Nortal
8. oktoobri õhtul tunnustati „Eesti parimad ettevõtted 2020“ galal meie kõige tublimaid ettevõtteid. Aasta ettevõtte tiitliga pärjati üks Eesti IT-lipulaevu Nortal AS.

Turundusassistendi positsioon on hetkel enim tahetud ametite edetabelis 9. kohal
Enim tahetud ametid on hetkel kaubandusvaldkonnas, kus soovijate arv ühele ametikohale on jõudmas 2000 kandideerijani, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Tööpakkumiste arvud on aga paljudes valdkondades taastunud kriisieelsele tasemele.

10 näidet, kuidas tõlgitud slogani ja sõnumiga ebaõnnestuda
Viimasel ajal on Eesti reklaamibürood ilmutanud usinalt reklaame, milles sõnu meelega „valesti“ või „ebaloogiliselt“ kirjutatakse. Tele2 hõikab suurelt „Tele tulemast“, Fazer „Tera hommikust“ jne. Need ei ole küll „päris“ vead, küll aga on globaalselt tuntud hulganisti kogemata ebaõnnestunud sõnumiga reklaame, kirjutab Kaarel Talvoja teksti- ja tõlkebüroost Eiffel.

Velveti juht Pärtel Vurma: minu esmane ülesanne on tagada, et inimestel oleks hea oma tööd teha
“Juhina püüan ma kõikides töötajates kasvatada iseseisvust ning vastutuse võtmise oskust ja tahet. Ma ei kannata üldse sellist juhtimisstiili, kus inimestele iga samm täpselt ette öeldakse ja iga suutäis ette ära mälutakse. See kasvatab iseseisvate inimeste asemel õpitud abitust,” räägib Kuldmunal tänavu Aasta Disainiagentuuri tiitliga pärjatud Velveti juht Pärtel Vurma.

Juhend restoranidele. Kuidas olla COVID-19 teiseks laineks hästi ette valmistatud?
Elame enneolematul ajal. COVID-19 esimene laine mõjutas suurt osa inimestest üle kogu maailma. Restoranid kaotasid sissetulekus ning need, kel oli vähem õnne ja kes ei suutnud pandeemia ajal vastu pidada, olid sunnitud kuulutama välja pankroti. Seetõttu on restoranide jaoks ülioluline olla valmis viiruse teiseks laineks.

E-kaubanduse seaduspära: naised tellivad sagedamini, mehed kulutavad rohkem
Viimasel kolmel kuul kasutas e-kaubandust 545 000 inimest, mis on neli korda rohkem kui kümme aastat tagasi. Naised tellivad reeglina väiksemate summade eest, aga sagedamini, mehed jällegi harvem, aga korraga suurema summa eest. Vastupidiselt levinud arvamusele on kõige aktiivsemad e-kaubanduse kasutajad kõrgharidusega.