Uudised

Orkla Eesti müügidirektor Janek Kalbin liitus tervisetoodete ettevõttega Chaga
Kodumaiste loodustoodete ja toidulisandite tootmisettevõte Chaga OÜ laieneb. Meeskonnaga liitusid ekspordivaldkonna tipptegijad Janek Kalbin ja Manuel Fiedler. Kalbin asus Chaga OÜ ekspordidirektoriks ning Fiedler juhtima äriarendust Saksamaal, Austrias ning Šveitsis.

Kuldmuna audio- ja videožürii juht Nikolai Mihailišin: mõelge Eesti raamidest välja!
„Asume otsima rahvusvahelist taset, töid, millel oleks šansse lüüa läbi rahvusvahelistel konkurssidel. Kuna aina rohkem ettevõtteid läheb Eestist välja, siis miks ei võiks meie agentuurid ja filmitootjad olla sellisel tasemel, et Pipedrive’id ja Boltit ei peaks palkama Londoni omasid? Selleks peame aga ise tasemel olema,“ räägib Kuldmuna 2021 audio- ja videožürii juht Nikolai Mihailišin.

Uuring: Instagram on endiselt olulisim influencer turunduse koostööde platvorm, oodata on TikToki osakaalu kasvu
Eesti influencer turunduse platvorm Promoty küsis 173 kohaliku sisulooja käest, kui tihti nad koostöid teevad, mille järgi nad koostööpartnereid valivad ning kuidas oma teenust hinnastavad.

Kinnisvara24.ee juht Katrin Aron: kinnisvaraturg kulgeb praegu pakkujate taktikepi all
Kolm aastat tagasi turule tulnud Kinnisvara24.ee asutati kinnisvarabüroode algatusel, et võidelda portaalide turul valitsenud monopoli ja pidevate hinnatõusudega. Tänaseks on Kinnisvara24 kasvanud kuulutuste arvult Eesti suuruselt teiseks kinnisvarakuulutuste keskkonnaks. Aprilli alguses läbis portaal uuenduskuuri, mille käigus muudeti põhjalikult nii kasutajaliidest kui ka brändi. TULI-le antud intervjuus rääkis tegevjuht Katrin Aron, et sihitakse Eestis turuliidri positsiooni ning võetakse suund ka välisturgudele.

META lõi ekspertteadmiste jagamiseks uue sisuplatvormi
Valitsussuhete- ja kommunikatsiooniagentuur Meta Advisory Group on loonud sisuplatvormi, mis koondab META konsultantide kogemus- ja arvamuslugusid. Lugemist leiab nii valitsussuhete, strateegialoome, mainekujunduse, turunduskommunikatsiooni kui ka digistrateegiate teemadel.

Kloorijoogi müüja reklaamid korjati välimeediast ja veebisait muudeti ligipääsmatuks
Eile, 31. märtsil otsustas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA), et Eesti linnades veebilehte koroonavabaeesti.ee reklaaminud plakatid tuleb maha võtta, samuti peeti vajalikuks eemaldada koroonaviiruse ravi kohta väärinfot levitav veebileht ise.

TULI taskuhääling. Taavi Esperk: tee koostööd oma ala professionaalidega
Elamusstuudio ja Vool Events partner, projektijuht ja Kuldmuna 2021 üritusturunduskategooria žürii juht Taavi Esperk räägib oma pikaaegsest kogemusest üritusturundusvaldkonnas, hangetest, vägevatest žüriiliikmetest ja jagab põnevaid meenutusi, milline maailmakuulus sportlane napilt eestlaste nina eest ära napsati.

Õpilased alustavad kampaaniat kraanivee eeliste teadvustamiseks
Täna algab reklaamikonkurss „Veendumus“, mille käigus hakkavad 6.-12. klasside õpilased looma reklaame, et veenda oma vanemaid, sõpru ja teisi õpilasi selles, et kraanivee joomisega saab teha heateo nii keskkonnale, oma tervisele kui ka rahakotile.

Httpool pälvis LinkedInilt olulise tunnustuse
Httpool, LinkedIni ametlik esindaja Eestis ja paljudes teistes Euroopa riikides, pälvis tänavusel LinkedIni koostööpartneritele suunatud üritusel olulise Partner Champion 2021 auhinna, millega tunnustatakse LinkedIni kasutajatele enim väärtust loovat ettevõtet.

Kuldmuna PR-žürii juht Ivo Kallasmaa: nunnu või tuus ei pruugi olla alati efektiivne
„Soovitan PR-kategooriasse töid vormistades kindlasti põhjendada, miks midagi tehti ja millist edu see tõi. Kindlasti tahaksin näha ka efektiivsuse poolt, mitte lihtsalt kajastuste numbreid. Nunnu või tuus ei pruugi olla alati efektiivne,“ ütleb Kuldmuna 2021 PR-žürii juht Ivo Kallasmaa.

Eestis süüakse mune kaks korda rohkem kui toodetakse
Toodangu, impordi ja ekspordi järgi arvestades on Eesti munadega isevarustatuse tase 51%. Miks on munade tootmine Eestis kahanenud, kommenteerib DAVA Foods Estonia juht Vladimir Sapožnin: “Muna on saanud kaubanduskettide hinnasõjas oluliseks kaubaks.” Iga teine söödud muna Eestis oli mullu importmuna.