META lõi ekspertteadmiste jagamiseks uue sisuplatvormi
Valitsussuhete- ja kommunikatsiooniagentuur Meta Advisory Group on loonud sisuplatvormi, mis koondab META konsultantide kogemus- ja arvamuslugusid. Lugemist leiab nii valitsussuhete, strateegialoome, mainekujunduse, turunduskommunikatsiooni kui ka digistrateegiate teemadel.
META Advisory turunduskommunikatsiooni tiimi juht Maarja Karmin selgitas, et sisuplatvorm pakub väärt lugemist otsustajatele ning kommunikatsioonihuvilistele. “Lihtne on reageerida, palju keerulisem on ise esile kutsuda, kuna viimase puhul vaja mõista valdkonda süvitsi, luua sisu, olla väärtuslik oma partnerile, kliendile ning ümbritsevale,” tõdes Karmin. “Seepärast tahtsimegi oma kodulehest kujundada reaalselt kasulikku sisuplatvormi, mis pakuks väärt mõtteainest pikemaks ajaks ning praktilisi nõuandeid nii ettevõtte juhtidele, partneritele, kolleegidele kui ka teistele, kes tunnevad huvi kommunikatsiooni kui terviku vastu.”
Pidevalt täienevalt platvormilt leiab täna artikleid, mis käsitlevad teemasid nagu koroonaaegne kriisikommunikatsioon, rohepööre, kogukonnasuhete loomine, influencer-turundus, mainejuhtimise õppetunnid ja müügitoetuse kommunikatsioon. Sisuplatvorm valmis koostöös disainiagentuuriga Velvet disainijuht Kristian Kirsfeldti juhtimisel.
Vaata:
- META artiklid – kommunikatsioonist sügavuti ja visiooniga
- META kogemus – edulood läbi analüütilise pilgu
META Advisory on kommunikatsiooniagentuur, mis ühendab endas valitsussuhete-, turundus- ning korporatiivkommunikatsiooni suundi. Lisaks kuulub META rahvusvahelisstesse valdkonna agentuure ühendavatesse võrgustikesse FIPRA ja IPREX, et pakkuda oma klientide tegevustele tuge ka välisriikides.
META Advisory ja Velvet on Turundajate Liidu (TULI) liikmed.
Silja Oja, TULI