Uudised

Eesti Parim Toiduaine 2021 on Maks & Mooritsa Kodune hakkliha
Parim Lisandväärtusega Toit on Salvesti Smushie ökoloogiline aprikoosi-ananassipüree linaseemnetega, Parim Mittealkohoolne Jook Aura mango-banaani-peedi supersmuuti ning Parim Alkohoolne Jook Liviko Re-Crafted Crafter’s Junibeer. Rahva Lemmiku tiitli napsasid endale Uvic Fitlap odrajahuga ja kanalihaga pelmeenid.

Kuldmunale tööde esitamise tähtaeg pikeneb kahe nädala võrra, gala toimub juulis Põhjala tehases
TULI juhatus otsustas täna pikendada Kuldmunale tööde esitamise tähtaega. Uus tähtaeg on 18. mai. Seoses avalike ürituste korraldamisele seatud piirangutega riigis lükkub maikuust juulisse ka Kuldmuna auhinnagala. Gala toimumise uus kuupäev 1. juuli.

Tactical Solution kaasas Funderbeami platvormil 700 000 eurot
Eelmisel nädalal käivitas pika säilivusajaga kriisitoidupakkide Tactical Foodpack tootja Tactical Solution rahastuskampaania Funderbeami platvormil. Välisturgudel laienemist planeeriv ettevõte sai digitaliseerimiseks ja tootmisefektiivsuse tõstmiseks kaasatud 700 000-eurose rahastuse kokku juba paari tunniga, mille järel kampaania lõpetati.

Video! Kuidas Kuldmunal edukas olla: lühike case study on parem kui pikk
Eile toimus TULI veebinar „Kuidas Kuldmunal edukas olla?”, kus esinesid Helene Vetik (Hmmm Creative), Joel Volkov (Tank) ja Alvar Jaakson (Utopia). Vestlust modereeris TULI juhatuse liige ja neli aastat järjest aasta reklaamiagentuuriks valitud Optimist Creative’i juht Magnus Lužkov. Siinkohal mõned nopped räägitust ja video järelvaatamiseks.

Poodide sulgemine tõi kaasa internetiostjate osakaalu hüppelise kasvu
Kui märtsi algul moodustas e-ostjate osakaal kogu kaubagrupi ostjatest enam kui poole viies kaubagrupis, siis aprillis ületab see 50 protsendi piiri juba 9 kaubagrupis, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.

Merle Viirmaa-Treifeldti 20 mõtet: kuidas juhipeegel säravana hoida
Kui sul on annet ja tahtmist olla juht, siis kuidas olla iseendale toeks, arutleb Merle Viirmaa-Treifeldt, kes on olnud tippjuht mitmes meediaettevõttes, juhib praegu Eesti Meediaettevõtete Liitu ja tegutseb juhtimistreenerina. “Kui naine on muretseja, siis öeldakse, et tal pole julgust tegutseda. Kui mees viivitab otsusega, siis on ta põhjalik,” toob Merle välja levinud stereotüübid.