Uudised

Case study: kuidas saab ühe kooli nimi, logo ja välimus muuta kutsehariduse kuvandit?
Endine Tartu Kutsehariduskeskus kannab alates 1. jaanuarist Tartu Rakendusliku Kolledži nime (inglise keeles Tartu Vocational College ehk VOCO). Lisaks läbis kogu ettevõte ka põhjaliku visuaalse uuenduskuuri. Kuidas nii suure muutuse läbi viimine aga välja nägi? Sellest kirjutab lähemalt disainiagentuur Velvet.

Havas Creative’i loovtiimi juhivad pika kogemusega Toomas Verrev ja Janar Saaron
Agentuuris Havas Creative võtsid loovjuhitoolidel kohad sisse kaks säravat tähte: Toomas Verrev ja Janar Saaron. „Mul on hea meel, et Janar ja Toomas veavad nüüdsest Havas Creative loovmeeskonda,“ rõõmustab Havas Creative tegevjuht Nele Laev.

10 kasvavat trendi influencer-turunduses 2022. aastal
Influencer-turunduse kasv jätkub hoogsalt: 2021. aastal kasvasid selle turundussuuna kulutused lausa 42%, jõudes maailmas 13,8 miljardi dollarini. 2022. aasta lõpuks ennustatakse kulutusi tõusvat 15 miljardini. Kiire kasv tähendab muidugi ka kiireid muutusi. Rahvusvahelise kaliibriga influencer-turunduse platvorm Promoty pani kirja 10 trendi, mis on valdkonnas sel aastal kasvamas.

Kuidas teha mõjuisikutega efektiivsemat koostööd?
Brändi kommunikatsiooni ja PR-tegevuste üle arutledes ei küsita enam, kas neist influencer’itest ikka mingit päris kasu ka on. Pigem küsitakse, kuidas mõjusamaid ja sisukaid koostöid planeerida. Marsaana Communications agentuuri country manager Anu Lill sõnastab trendid, mille kasvu ta usub.

Mustamäe toidurevolutsioon – Eesti teadlased valmistuvad maailma vallutamiseks
„Ma pole nii kihvtis ettevõttes varem olnudki. Ja ma olen ikka elu näinud! Siin inimestel silmad säravad ja meil on tõeliselt lahe!“ ütleb Toidu- ja Fermentatsioonitehnoloogia Arenduskeskuse (TFTAK) tegevjuht Martin Lall. „Inimesed põlevad, kui nad teevad oma tööd.“

Case study: Jolose ülemaailmne virtuaalpidu võitis maineka auhinna
Kuldmuna mullusel peol aasta üritusturundusagentuuriks valitud Jolose tiim pani edukale 2021. aastale eriti väärika punkti. Nende projekt W2K, mis säras juba Kuldmunal, jõudis ka kogu maailma ette ning pälvis Best Event Awards Word Festivalil kolmanda koha sisekommunikatsiooni (B2I) kategoorias.

INTERVJUU | TULI uus liige PHD Media: turundus on keskeakriisis!
TULI värske liikme ehk PHD Media Estonia juht Liisel Vatsel rõhutab, et usub koostöökultuuri. Põhjalikus usutluses räägime PHD meediaagentuuri kasvust, turunduse olevikust ja minevikust, tööjõupuudusest, valdkonna keskeakriisist, inimese ja roboti suhetest ning paljust muust!

Pipedrive’i turundusvaldkonna juhina alustab tööd Heidrun Luyt
Eesti päritolu müügitarkvara ettevõtte Pipedrive turundust hakkas juhtima valdkonna tipptegija Heidrun Luyt, kelle peamiseks eesmärgiks uues rollis on toetada ettevõtte ambitsioonikaid globaalseid kasvuplaane andmepõhise turundusstrateegiaga.