Uudised

TULI juht võtab aasta kokku – Kuldmuna peost kuni uute eesmärkide püstitamiseni
Umbes täpselt aasta tagasi, kui olin suundumas perega jõule tähistama, sain kutse TULI juhatuselt hakata senise projektijuhtimise töö asemel TULI tegevjuhiks – esialgu kohusetäitjana ja hiljem ilma kt-tähiseta. Ootamatu pakkumise võtsin pärast mõningast mõtlemisaega vastu. Miks?

Tööturul on varasemast rohkem inimesi, kuid ebakindlamate töösuhetega
Aasta lõpus ilmunud statistikablogi postituses analüüsib statistikaameti andmeteadur Kadri Rootalu, milline on tööturu seis pandeemiaeelse ajaga võrreldes. Selleks pani ta kokku töötamise registri (TÖR) andmed kahe varasema aasta ja selle aasta 11 kuu kohta.

EPRA tänavuse aastaauhinna pälvis Kersti Kaljulaid
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) kuulutas tänavuse kommunikatsiooni aastaauhinna laureaadiks president Kersti Kaljulaidi, kes on nii oma ametiajal kui ka sellele järgnevalt aktiivse kommunikatsioonitegevusega aidanud fookuses hoida Eesti ühiskonnale olulisi väärtusi ning teinud seda selgelt ja jõuliselt.

Lõppeva aasta veebinarid maailma tipptegijatega: mida toob kaasa 2022 ja kuidas võita Z-põlvkonna südameid?
World Federation of Advertisers (WFA) tegi kokkuvõtte 2021. aasta kõige põnevamatest veebinaridest. Teemade ring on lai ning sõna saavad oma valdkonna täielikud tipptegijad kogu maailmast.

Scandiumi turundust asub juhtima Greta Lüiste
Peagi viieaastaseks saava Scandium Kinnisvara turundusmeeskonda asub juhtima Greta Lüiste. Ligi kümneaastase kommunikatsiooni- ja turunduse taustaga Lüiste eesmärk on kõlavaks teha kogu Scandiumi tiimi kannustav eesmärk – arendada Eesti inimeste elukvaliteeti, luues inspireerivaid ruume.

Populaarseimad Google’i otsingud Eestis 2021: jalgpalli EM, valimised ja Grete Lõbu
Igal aastal enne jõule avaldab Google edetabeli, mis olid lõppeva aasta populaarseimad otsingud ja märksõnad nende otsingumootoris. Võrreldes mullusega oli 2021. aasta veidi optimistlikum, vähem tooni andis koroonapandeemia ning esile tõusis sport ja poliitika.

Suurtehing meediamaastikul: Ekspress Grupp ostab Geenius Meedia
Baltimaade suurim meediakontsern AS Ekspress Grupp ostab Eesti meediaettevõtte OÜ Geenius Meedia, mis annab välja Geeniuse kaubamärgi alla koondunud veebiportaale ja erinevaid podcaste ning trükimeediaväljaandeid.

Stiilsest ja elusid päästvast kampaaniast võttis osa 15 000 inimest!
Gjensidige kindlustus lõi talvepimeduse saabudes sotsiaalse algatuse Watch Me, millega kutsuti Baltikumi inimesi üles ennast pimedal ajal nähtavaks tegema. Eestis, Lätis ja Leedus jagati projekti raames 15 000 spetsiaalselt kampaania jaoks valminud helkurpaela.