15.12.2021

Optimisti auhinnasadu jätkus Eurobestil!

Optimisti kampaania „14 pole okei“ võidutses Euroopa suurimal reklaamifestivalil Eurobest loovstrateegia kategoorias. Tegemist on Eesti reklaamiagentuuride esimese võiduga Eurobestil.

Optimist Public valiti mullu aasta PR-agentuuriks.

Viimasel ajal ei möödu ühtegi nädalat, kus Optimisti auhinnakapp ei täieneks. ADC Euroopa festivalilt naasti kahe hõbeda ja ühe pronksiga, äsja nopiti hõbe ka Epica Awardsilt, kus žüriisse kuuluvad vaid ajakirjanikud.

Eurobesti loovstrateegia kategoorias said kõrgema tunnustuse osaliseks veel Volvo kampaania „Be safe, be late“ ja Dechatloni „The Breakaway: The first ecycling team for prisoners“, mis võitis kategoorias ka Grand Prix’.

„Oleme eriti uhked, et võit tuli just loovstrateegia valdkonnas, sest oleme end alati pidanud strateegiausku agentuuriks, kus head loovideed sünnivad alati headest insight’idest,“ teatas Optimist Creative sotsiaalmeedias.

Lisaks teenis „14 pole okei“ pronksi tervishoiu kategoorias.

  • Loe Optimist Creative’i ja Optimist Publicu ühisest kampaaniast lähemalt siit ja siit!

Disaini kategoorias võitis Grand Prix’ TBWA\Helsinki töö eest “The Climate Crisis Font” kliendiga Helsingin Sanomat.

7. aprillil toimuva TULI „Making sense“ konverentsi raames esineb TBWA\Helsinki loovjuht Jyrki Poutanen, kes räägib ühes Sanoma Media Finlandi turndusspetsialisti Heidi Björklöfiga just agentuuri ja kliendi vahelisest koostööst. 

Ajalehe Helsingin Sanomati näitel lahatakse, mida toob kaasa brändi sügavamate väärtuste avalikkusele presenteerimine. „Räägime, kuidas põhjamaade ühe suurema ajalehe bränd on ehitatud tuumväärtustele, mis rõhutavad nende tähendusrikkust,“ selgitas Jyrki TULI-le. Tema sõnul pole väärtuste avalikult rõhutamine alati kõige ohutum viis oma brändi tutvustada, kuid kindlasti on see kõige edukam viis.

Eurobesti eriauhinnad:

Network Of The Year:

  • 1. Publicis Worldwide
  • 2. BBDO Worldwide
  • 3. DDB Worldwide

Agency Of The Year

  • 1. AMV BBDO, London, Suurbritannia
  • 2. Publicis Italy, Milan, Itaalia
  • 3. Publicis Conseil, Pariis, Prantsusmaa

Independent Agency Of The Year

  • 1. Serviceplan Germany, München, Saksamaa
  • 2. Mortierbrigade, Brüssel, Belgia
  • 3. Herezie, Pariis, Prantsusmaa

Media Network Of The Year

  • 1. Mediacom
  • 2. PHD Worldwide
  • 3. Blue 449

The Eurobest Golden Palm

  • 1. New Land, Taani
  • 2. Good People Films, Egiptus
  • 3. Quad Stories, Prantsusmaa
  • 4. Iconoclast, Suurbritannia
  • 5. Jungler, Prantsusmaa

Kõik Eurobesti võitjad leiab siit!

Optimist Creative ja Optimist Public on TULI liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 92 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt